سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت‌حیدریه گفت: به منظور پیشگیری از ابتلای شهروندان به بیماری کووید ۱۹ و شکستن زنجیره انتقال این ویروس ، محدودیت های جدیدی در خدمات اتوبوسرانی این شهر اعمال شد.

اعمال محدودیت های جدید در اتوبوسرانی تربت‌حیدریه

به گزارش قدس آنلاین، محسن قندهاری اظهار کرد : شیوع کرونا و توقف موقت خدمات باعث شده به رانندگان ۳۸ دستگاه اتوبوس  تربت حیدریه که سرپرستی ۹۵ نفر را بر عهده دارند، لطمه شدید اقتصادی وارد ‌شود.

وی شمار ناوگان حمل و نقل عمومی در تربت‌حیدریه را ۳۰ دستگاه اتوبوس ذکر کرد و ادامه داد: ۱۷ دستگاه از این تعداد مربوط به بخش خصوصی هستند.

قندهاری تصریح کرد: به منظور پیشگیری از ابتلای شهروندان به بیماری کووید ۱۹ و شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا از این پس خدمات اتوبوسرانی این شهر در تمام خطوط روزهای جمعه و تعطیلات رسمی متوقف می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت‌حیدریه گفت: اسفند پارسال نیز ناوگان اتوبوسرانی در این شهر به علت شیوع کرونا، تعطیل شد و از آن زمان اتوبوس‌های این خطه با ۵۰ درصد ظرفیت خود به مردم خدمات ارایه می‌کنند.
وی افزود: در روزهای اخیر نیز به علت موج دوم شیوع کرونا، شاهد کاهش ۶۰ درصدی سفرهای درون شهری هستیم.
قندهاری از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹، هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از ماسک استفاده کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.