بعدازظهر امروز(یکشنبه) قرعه‌کشی دومین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو برای ۱۴ هزار خودرو برگزار شد. نتایج قرعه‌کشی طی سه روز آینده در سایت اینترنتی فروش این خودروسازی قرار می‌گیرد.

برندگان دور دوم فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین، بعدازظهر امروز (۱۲ مردادماه) مراسم قرعه‌کشی دومین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو که ثبت‌نام آن از ۹ مردادماه به مدت سه روز (۹ الی ۱۱ مردادماه) با عرضه پنج محصول شامل  پژو ۲۰۶ صندوق دار، پژو پارس، پژو۲۰۶ تیپ ۵، دنا و سمند ال ایکس و با ظرفیت ۱۴ هزار دستگاه صورت گرفته بود، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد.  

طبق اعلام گروه صنعتی ایران‌خودرو، نتایج قرعه‌کشی ظرف سه روز آینده و پس از صحه‌گذاری مراجع ذی‌ربط، در سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو قرار خواهد گرفت. براین اساس مشخصات پذیرفته‌شدگان نهایی در دومین طرح فروش فوق‌العاده، در سایت فروش  ایران خودرو در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

منتخبان نهایی سه روز فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه قطعی خودرو اقدام کنند. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، خودرو در زمان حداکثر سه ماه به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

با توجه به تاکید کمیته خودروی وزارت صنعت، ‌ معدن و تجارت در ثبت نام خانوارهای فاقد خودرو در این طرح، اسامی منتخبان برای صحه گذاری اطلاعات اظهار شده، به نهادهای ذی‌ربط ارسال شد تا پس از آن، نتایج اعلام عمومی شود.

در این طرح بیش از ۹۸۰ هزار نفر در این مرحله برای ثبت‌نام اقدام کردند که ۱۴ هزار نفر از آنان به طریق قرعه‌کشی انتخاب شدند. با هماهنگی صورت گرفته، در این مرحله تعداد متقاضیان ذخیره برابر با منتخبان بود تا در صورت انصراف نفرات اصلی، از این لیست جایگزین شوند.  

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قلی ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    0 0
    چرا اسامی برندگان رسما اعلام نمیشه؟