نماینده مردم نیشابور در مجلس خواستار بهره‌گیری بهتر از ظرفیت‌های بی‌بدیل گردشگری نیشابور شد.

ظرفیت بی‌بدیل گردشگری نیشابور مغفول مانده است

به گزارش قدس آنلاین، احسان ارکانی با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری در نیشابور اظهار داشت: زیرساخت‌های این صنعت و توسعه آن در نیشابور بسیار مهیا است و صرفا باید سرمایه‌گذاری بیشتری در این حوزه صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: وجود آرامگاه مشاهیر ایران همچون خیام و عطار و کمال‌الملک ظرفیت بی‌ نظیری را برای نیشابور ایجاد کرده و باید از آورده آن در مسیر توسعه این شهر استفاده کنیم.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: علاوه بر این در حوزه دامداری و کشاورزی نیز ظرفیت‌های بالایی در شهرستان وجود دارد و قطب بسیاری از تولیدات کشاورزی استان خراسان رضوی در نیشابور قرار دارد.

ارکانی با اشاره به ضعف بنیادین صنایع تبدیلی در شهرستان خاطرنشان کرد: این مسئله سبب شده تا در حوزه فرآوری برخی محصولات مانند آلو در شهرستان دچار ضعف باشیم و ارزش افزوده این محصول در اختیار کشاورزان و باغداران منطقه قرار نگیرد و باید در مسیر ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی در شهرستان حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر گام‌های مناسبی در زمینه توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان برداشته شده و امیدواریم به زودی ورزشگاه انقلاب نیشابور نیز تکمیل نهایی شود.

ارکانی تاکید کرد: همچنین رایزنی‌هایی با بخش خصوصی برای فرودگاه نیشابور صورت گرفته و امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی شاهد راه‌اندازی فرودگاه نیشابور باشیم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.