خراسان شمالی- رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی ضمن انتقاد به وضعیت فعالیت معادن استان گفت: با مدیریت دقیق و راهگشا و اعمال نظارت‌های جدی و سازنده مشکلات بخش معادن استان رفع و به نحو مطلوب ساماندهی شود.

انتقاد رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی به وضعیت معادن

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی حجت‌الاسلام ‌و المسلمین اسدالله جعفری با اشاره به ظرفیت معادن استان و تبیین نقش این منابع ارزشمند طبیعی در رونق اقتصادی، بهبود فضای کسب‌وکار و اشتغال‌زایی، از ذخایر معدنی، به‌عنوان یکی از مصادیق انفال و ازجمله اصلی‌ترین سرمایه‌های عمومی جامعه یادکرد.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی بابیان اینکه برای آسیب‌شناسی مشکلات حوزه معادن استان گزارش جامعی در این خصوص تهیه‌شده به ارزیابی نتایج بررسی‌های فنی و دقیق میدانی صورت گرفته پرداخت و در ادامه از فعال بودن صرفاً ۵۰ درصد از معادن استان انتقاد کرد.

رییس شورای حفظ حقوق بیت‌المال خراسان شمالی ضمن تحلیل وضعیت معادن استان و تبیین مغایرت کمی و کیفی میزان پروانه‌ها و مجوزهای صادره در حوزه معادن خراسان شمالی بیان کرد: ظرفیت معادن استان و حتی مجموعه تخلفات احتمالی صورت گرفته در این حوزه‌ها نیز کاملاً شناسایی‌شده که مراتب در دست بررسی قرار دارد.

وی صیانت از جنگل‌ها و مراتع و دیگر منابع ارزشمند طبیعی و ملی را یک ضرورت و رسالت شورای حفظ حقوق بیت‌المال دانست و از حمایت قاطع دستگاه قضایی استان از سازمان‌ها و نهادهایی که در مسیر انجام‌ وظیفه در این راستا به نحوی از انحاء مورد هجمه، مزاحمت و ممانعت قرار دارند؛ خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.