با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نفت، مراسم گازرسانی به تعدادی از روستاهای مشهدمقدس آغاز شد.

مراسم گازرسانی به ۷۷ روستای مشهدمقدس کلید خورد

به گزارش قدس آنلاین، با حضور ویدئو کنفرانس زنگنه؛ وزیر نفت ۲۸۳ طرح گازرسانی روستایی و صنعتی با هزینه شش هزار میلیارد ریال در خراسان رضوی کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شد.

این طرح‌ها شامل بهره‌برداری خط گازرسانی به ۷۷ روستا با جمعیت شش هزار و ۸۹۹ خانوار و هزینه ۷۲ میلیارد و ۹۶۳ میلیون تومان و همچنین گازرسانی به ۱۶۷ واحد تولیدی و صنعتی با لوله‌گذاری انتقال گاز در مسیری ۲۶۴ هزار و ۸۹۲ متری و هزینه ۱۵ میلیارد تومان به انجام رسیدند.  

همچنین گازرسانی به ۳۹ روستا و عملیات مراحل نخست و دوم خط تغذیه رینگ جنوبی کلانشهر مشهد همراه با خط انتقال منشعب از خط پارچین - سنگ‌بست با هزینه ۵۹۸ میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان امروز کلنگ‌زنی و آغاز شدند.  

مراسم بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۲۸۳ طرح گازرسانی در محل روستای ۲۰۰ خانواری "گونجوک" واقع در ۵۰ کیلومتری جنوب مشهد در مسیر تربت‌حیدریه - مشهد با حضور ویدیوکنفرانسی وزیر نفت، مدیران ارشد شرکت ملی گاز ایران، مسئولان اجرای خراسان رضوی و نمایندگان مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.  

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در این مراسم گفت: این استان با ۳۵ هزار کیلومتر شبکه‌گذاری لوله گاز در رتبه نخست و از نظر تعداد مشترکان بعد از تهران در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

حسن افتخاری افزود: از نظر تعداد انشعاب‌های گاز هم خراسان رضوی پس از تهران و اصفهان و از نظر میزان مصرف گاز بعد از استان‌های تهران، اصفهان، خوزستان و بوشهر قرار دارد.  

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.