سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در چهار ماه نخست امسال هشت هزار و ۷۵۷ پرونده تخلف با مبلغ سه هزار و ۶۳۲ میلیارد ریال برای متخلفان صنفی این استان تشکیل شد.

تشکیل ۸۷۰۰ پرونده تخلف  برای صنوف خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد ساعدی اظهار کرد: از این تعداد ۶ هزار و ۱۰۹ پرونده با مبلغ ۵۳۲ میلیارد ریال مربوط به مشهد است.

وی ادامه داد: تعداد کل بازرسی‎های بازرسان اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در چهار ماه اول امسال ۱۳۸ هزار و ۵۴۴ مورد بود که از این میزان ۸۰ هزار و ۶۷۲ مورد مربوط به مشهد است.

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: شکایات کتبی و حضوری دریافتی از مردم در این مدت ۶ هزار و ۳۱۸ فقره که پنج هزار و ۳۷۲ فقره مربوط به مشهد است.

وی افزود: تعداد پرونده‌های تشکیل شده از شکایات مردم از صنوف که در این مدت منجر به مصالحه شده، در استان ۲۹۳ فقره و در مشهد ۲۴۶ فقره بود که از این محل ۷۷ میلیارد ریال به شاکیان استان عودت داده شد.

ساعدی شمار گشت‌های مشترک بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از بازار استان را ۳۸۷ مورد ذکر کرد و ادامه داد: از این تعداد ۲ هزار و ۱۶۶ مورد مربوط به مشهد است.

وی گفت: این استان ۲۶ اتاق اصناف و ۴۳۹ اتحادیه دارد و تعداد واحدهای صنفی فعال دارای پروانه در آن نیز ۱۷۶ هزار و ۶۸۸ واحد است که ۱۱۶ هزار و ۲۳۶ واحد صنفی از این تعداد به دستگاه کارتخوان و ۶۶ هزار و ۶۵۵ واحد نیز به صندوق مکانیزه فروش مجهز هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.