همزمان با دهه امامت و ولایت(از عید سعید قربان تا عید غدیر خم) ویژه برنامه «پرده ‌خوانی وقایع غدیر» در حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار می شود.

«پرده ‌خوانی وقایع غدیر» در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، معاون موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی، هدف از برگزاری این ویژه برنامه را زنده نگه داشتن معارف ولایت علوی و واقعه غدیر خم در اذهان مردم به ویژه نسل جوان و استفاده از هنر اصیل و تاثیرگذار نقالی در تبیین و ترویج فرهنگ دینی و احیاء اشعار و متون ادبی غنی ایرانی و اسلامی با محوریت ولایت عنوان کرد.

مهدی قاسم زاده تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین آزاد کارشناس ارشد امور خانواده از قم در این برنامه به اجرای پرده خوانی با موضوع مقام شامخ ولایت حضرت امیرالمومنین(ع) بر مسلمانان، مفهوم و داستان واقعه غدیرخواهد پرداخت.

وی ادامه داد: «پرده‌ خوانی وقایع غدیر» از روز شنبه مصادف با ۱۱‌ مرداد به مدت ۵ روز بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق حضرت امام خمینی(ره) آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) اجرا می شود.

قاسم زاده با بیان اینکه در دهه ولایت و امامت واحد مشاوره نور الهدی ویژه زائران و مجاوران فعال است، یادآور شد: علاقه مندان برای تعیین وقت واحد مشاوره نورالهدی مستقر در فرهنگسرای حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) می توانند با شماره ۰۵۶۳۲۸۱۳۳۰۰ داخلی ۱۳۳ تماس حاصل کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.