به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم ویژه برنامه تلویزیونی «شب های سناباد» با مشارکت مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی تولید و به روی آنتن شبکه خراسان رضوی می رود.

ویژه برنامه تلویزیونی «شب های سناباد» به روی آنتن شبکه خراسان رضوی می رود

به گزارش قدس آنلاین، این برنامه معارفی به همت مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، بنیاد بین المللی غدیر خراسان رضوی و شهرداری مشهد در پنج قسمت(هر قسمت حدود یک ساعت) با محوریت عید غدیر خم در حال تولید است و از ۱۴ تا ۱۸ مرداد ۹۹ هر شب از شبکه خراسان رضوی پخش خواهد شد.

در حال حاضر ضبط برنامه شب های سناباد با رعایت پروتکل های بهداشتی دوران مقابله با کرونا و بدون تماشاگر با حال و هوایی شاد ویژه دهه امامت و ولایت و حضور میهمانان برجسته همچون مداح، شاعر و خواننده به کارگردانی هادی حاجتمند در سالن شهدای وحدت فرهنگ سرای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری مشهد در حال انجام است.

سید جواد هاشمی و علی مسعودی؛ دو مجری این ویژه برنامه مناسبتی هستند که با گفت وگوی صمیمی با میهمانان برنامه، فضایی شاد را برای مخاطبان شبکه خراسان رضوی رقم خواهند زد.

لازم به ذکر است، آثار تلویزیونی متنوعی همچون فیلم‌ های داستانی کوتاه و بلند، تئاتر تلویزیونی، پویانمایی‌ های کوتاه و سینمایی و نماهنگ در راستای اشاعه فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی به ‌ویژه آموزه ‌های رضوی به سفارش مؤسسه آفرینش‌ های هنری آستان قدس رضوی در ادوار مختلف تولید و از شبکه ‌های صدا و سیمای کشور پخش می ‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.