بیش از ۱۲۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق و ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد کشف شد.

کشف ۱۲۰ میلیون ریال کالا و ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هنگ مرزی تایباد

به گزارش قدس آنلاین، جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۱۲۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.

حسین ابراهیمی بیان کرد: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و همچنین حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان این استان در ۴۸ ساعت گذشته طی ایست و بازرسی‌های مداوم و در چند عملیات مختلف موفق شدند از قاچاق مقادیری کالای قاچاق به ارزش ریالی ۱۲۲ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال جلوگیری کنند.

وی با اشاره به جلوگیری از خروج کالای قاچاق از کشور تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی ابتدا در عملیاتی موفق به کشف یک محموله قاچاق شامل روغن، رب و چای شده و سپس در عملیاتی دیگر ۴۰۰ کیلو روغن نباتی از یک خودرو حامل بار سیمان که به‌طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند.

کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد

فرمانده هنگ مرزی تایباد نیز از کشف مقادیری ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این هنگ خبر داد.

کاظم صمدی افزود: در راستای حفظ و حراست از مرزهای حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد و جلوگیری از خروج غیرقانونی سوخت، مرزبانان این فرماندهی در بازرسی خودروهای ترانزیتی موفق به کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

وی عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت قاچاق مکشوفه را ۲۷۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد با اشاره به افزایش چشمگیر کشفیات گفت: مرزبانان استان در مبارزه با قاچاق سوخت تمام قد ایستاده‌اند و در برخورد با خودروهای ترانزیتی و تجسس دقیق وسایل نقلیه عبوری از نوار مرز با اشرافیت کامل بسیار حساس و حرفه‌ای عمل می‌کنند.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.