زنجان-مدیرعامل شرکت  آب منطقه ای زنجان گفت:شرکت حدود ۳۰۰میلیارد تومان به پیمانکاران سد سازی بدهکار است و از طرفی بحران اب ۲۰ساله زنجان هنوز پا بر جاست.

بحران آب ۲۰ساله زنجان هنوز پا بر جاست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین اسماعیل افشاری، روز سه شنبه  درنشست خبری  با اشاره به اینکه طی سال جاری ۲۵۰پروژه هدفگذاری شده است گفت:این تعداد  با ۵۰میلیارد تومان اعتبار در سطح کشوراجرا می شود.
 افشاری افزود:باوجود بارندگی های اخیرسالانه شاهد افت ۷۱سانتی متری متوسط  آب دشتها هستیم.
وی، با اشاره به پیگیری اعتبارات سد های استان زنجان اضافه کرد: در صورت راه اندازی طرحهای سد سازی امکان وابسته گی در حوزه آب شرب به ۵۰ درصد و صنعت به ۶۰ کاهش می یابد.
افشاری ، با اشاره به مدیریت استفاده از آبهای زیرزمینی،  ادامه داد: استان داری ۱۵پروژه شاخص دارای اهمیت اساسی در حوزه آب است.
وی، با بیان اینکه حدود ۳۰۰میلیارد تومان بدهکار پیمانکاران سد ها هستیم،  یاداورشد: طی سال گذشته  ۶۰میلیارد تومان اعتبار مصوب بود.که امیدواریم با استفاده از ظرفیتهای بودجه بخشی از بدهی های شرکت پرداخت شود.

 مدیر عامل شرکت آب  منطقه ای استان زنجان، در پاسخ به سوال خبرنگار قدس در خصوص اظهارات اخیر نماینده مجلس  در خصوص خروج آب از استان وورود به سفید رود گفت: بحران اب ۲۰ساله زنجان هنوز پا بر جاست و تخصیص در حوزه سفید رود مسئله سیاسی و امنیتی است و مختص ۸استان است و  جزو سیاستهای کلان کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.