۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر: 714729

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از بازداشت ۱۹ نفر از افرادی خبر داد که در پارک ملت اقدام به تجمع غیرقانونی کرده و پرچم طالبان را به نمایش درآورده بودند.

بازداشت عوامل نمایش پرچم طالبان در تهران

قدس آنلاین: سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح کاشف "برخورد با مجرمان و سارقان باندی" در جمع خبرنگاران درباره تجمع تعدادی از حامیان طالبان در پارک ملت و برخورد پلیس با این افراد اظهار کرد: همه ساله در روز عید قربان عزیزان افغانستانی که بعضاً به صورت غیرقانونی نیز وارد کشور شدند با حضور در میدان آزادی این روز را به یکدیگر تبریک می‌گویند.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: در روز عید قربان امسال نیز به علت پوشش انتظامی میدان آزادی برخی از این افراد در پارک ملت تجمع کردند که پلیس به سرعت در محل حضور پیدا کرد و ۱۹ نفر از این افراد را بازداشت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: ۵ نفر از آنها از عوامل اصلی، تهیه‌کنندگان پرچم، تهیه تصاویر و انتقال تصاویر به شبکه‌های معاند بودند که به زندان رفتند و مابقی آنها نیز در حال طرد از کشور هستند.

این مقام انتظامی همچنین درباره تیراندازی دو گروه از اوباش در منطقه سعادت‌آباد نیز گفت: دو گروه از افراد سابقه‌دار که درباره فروش مواد مخدر و مسائل ضداخلاقی با یکدیگر اختلاف داشتند در منطقه سعادت‌آباد با یکدیگر درگیر شدند، این افراد یک هفته قبل از درگیری در سعادت‌آباد، با یکدیگر در شرق تهران نیز درگیر شده بودند که تمام آنها را بازداشت کردیم.

رحیمی همچنین از انجام تمام ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی برای متهمانی که توسط پلیس بازداشت می‌شوند خبر داد و بیان کرد: تمام اماکن انتظامی اعم از بازداشتگاه‌ها روزی دو بار ضدعفونی شده و ضوابط بهداشتی در آنها رعایت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.