معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: پرونده ۵۰ واحد صنعتی جدید در کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک استان مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۳۷ واحد مجوز زیست محیطی برای فعالیت خود دریافت کردند.

۳۷ واحد تولیدی خراسان رضوی مجوز زیست محیطی گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی  در بیست و سومین نشست کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک خراسان رضوی گفت: با صدور مجوز زیست محیطی برای فعالیت هفت واحد تولیدی دیگر در این استان به خاطر آلایندگی آنها موافقت نمی‌شود.

علی رسولیان افزود: شرط این کمیسیون برای صدور مجوز به واحدهای تولیدی این است که هیچ آلایندگی برای محیط زیست نداشته باشند. 

وی ادامه داد: همچنین بررسی ۶ پرونده مربوط به صدور مجوز زیست محیطی برای فعالیت واحدهای تولیدی به دلیل کار کارشناسی و بررسی مجدد به نشست‌های بعدی کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک خراسان رضوی موکول شد.

معاون استاندار خراسان رضوی عمده پرونده‌های بررسی شده در نشست امروز کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک را مربوط به شهرستان مشهد دانست و گفت: پرونده‌های مربوط به واحدهای تولیدی در شهرستانهای درگز، جوین، سبزوار، نیشابور، مه‌ولات و کلات با حضور فرمانداران یا نمایندگان آنان به صورت ویدیو کنفرانس بررسی و به عمده آنها مجوز زیست محیطی برای فعالیت داده شد.

وی صدور مجوز زیست محیطی برای برخی واحدهای تولیدی ماسک را منوط به تغییر محصول تولیدی آنها بعد از پایان شیوع کرونا دانست و افزود: یکی از واحدهای تولیدی استان قرار است به زودی خط تولید "ملت بلون" به عنوان یکی از مواد اولیه ماسک سه لایه را به منظور جبران کمبود این ماده راه‌اندازی کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.