۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
کد خبر: 714801

رونمایی از کتاب «بانوی قرن» دربرگیرنده خاطرات خدیجه طلعت، مادران شهیدان «حسن، عباس و امیر اسماعیل‌زاده» برگزار شد.

کتاب بانوی قرن در مشهد رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار یوسفعلی‌زاده مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به فرازهایی از کتاب بانوی قرن، گفت: خواننده با شادی‌های داستان این کتاب شاد و با گرفتاری‌هایش غمگین می‌شود، مطالب آن واقعیت و حقیقت محض بوده و افسانه نیستند.
او افزود: ماندگاری این آثار از این جهت اهمیت دارد که بشریت بداند در اواخر قرن بیستم و اوائل قرن بیست و یکم، که مرگ فضائل در شرق و غرب عالم است، در دامان مردان و زنان این جغرافیا چنین گوهرهایی پرورش می‌یابد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه باید تلاش‌ها در خلق آثار ادبی در حوزه دفاع مقدس چند برابر شود، ادامه داد: این خانواده و امثال مادر شهیدان اسماعیل‌زاده گنج‌های پنهان دفاع مقدس در جامعه هستند و هرچه از آن‌ها بگوییم کم است.
سردار یوسفعلی زاده با بیان اینکه گفتمانی مثل این مادر شهید را جز در صدر اسلام سراغ نداریم، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی  خود به مناسبت عید قربان به این حقیقت اشاره کردند که تنها شرط عبور از تحریم‌ها مقابله با جریان تحریف است، چراکه این جریان خواهان آن است تا با پاشیدن گرد فراموشی و یا کاستن از حقایق، وقایع را تحریف کند؛ بر همین اساس تنها راه مقابله با این جریان، پرداختن به حقایقی همچون دفاع مقدس است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.