گیلان- دفتر فن‌بازار منطقه‌ای استان گیلان با هدف تسهیل در تجاری سازی فناوری و ایجاد فرآیند هم‌رسانی فناورانه بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری در این استان راه‌اندازی شد.

دفتر فن‌بازار منطقه‌ای استان گیلان راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان ،دفتر فن‌بازار منطقه‌ای استان گیلان با حضور مسئولان در پارک علم و فناوری استان راه‌اندازی شد و هدف آن نیز تسهیل در تجاری سازی فناوری، بسترسازی انتقال فناوری و ایجاد فرآیند هم‌رسانی فناورانه میان عرضه کنندگان و متقاضیان فناوری، کارآفرینان و سرمایه گذاران استان است.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان در مراسم افتتاح دفتر فن بازار منطقه ای استان اظهار داشت: پارک علم و فناوری به عنوان یکی از ارکان اکوسیستم نوآوری یک سری برنامه ها را در سال های اخیر مد نظر قرار داده است لذا اولین نکته در ارتباط با پارک های علم و فناوری این است که در محیط اطرافش تاثیرگذار باشد.

علی باستی اظهار داشت: کمک به برگزاری دوره‌ های آموزشی مربوط به تجاری سازی، احصاء نیازهای فناورانه و برگزاری همایش‌ ها و رویدادهای ترویجی و ارتقاء فرهنگ فعالیت‌ های فناورانه و توسعه بازار فناوری در استان از دیگر اهداف دفتر فن بازار منطقه‌ای در گیلان است ضمن اینکه دفتر فن بازار استان فرصتی را برای معرفی دستاوردها و محصولات شان فراهم می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.