گیلان - فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: در مرحله نخست از طرح تعاون و احسان ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.

توزیع ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در میان خانواده‌های نیازمند گیلانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه گیلان ،سردار محمد عبدالله‌پور در نشست ویدئو کنفرانس هماهنگی اجرای نخستین مرحله از طرح تعاون و احسان در استان گیلان اظهار کرد: دشمن در تلاش بود تا از مشکلات به وجود آمده ناشی از تورم و کرونا برای فشار علیه ملت ایران استفاده کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه درایت مقام معظم رهبری در راستای اجرای طرح کمک‌های مومنانه سبب شد تا نقشه‌های دشمن علیه ملت ایران نتیجه‌بخش نباشد گفت: ملت ایران در رزمایش کمک مومنانه خوش درخشیدند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اجرای نهضت تعاون و احسان در استان گیلان گفت: نخستین مرحله از این طرح روز چهارشنبه در سراسر استان گیلان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی جهت اهدای به نیازمندان آماده شده است خاطرنشان کرد: در مرحله نخست از طرح تعاون و احسان ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه نهضت تعاون و احسان به صورت قرارگاه‌های محله‌محور برگزار خواهد شد افزود: این طرح در سه مرحله و همزمان با دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.