مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: این نهاد امسال ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی را در استان متعهد شده است.

ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی در خراسان رضوی توسط کمیته امداد

به گزارش قدس آنلاین، حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: در این راستا چهار هزار میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات به مددجویان و غیرمددجویان متقاضی اشتغال در خراسان رضوی  در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تطابق برخی‌ کارگاه‌های اشتغال امداد از جمله تولید پوشاک با شرایط شیوع بیماری کووید ۱۹ و تغییر تولیدات آنها به تولید اقلام بهداشتی از جمله ماسک ادامه داد: طرح‌های اشتغال زیرمجموعه این نهاد در بخش دام و کشاورزی که حدود ۵۱ درصد مشاغل را تشکیل می‌دهند از شیوع کرونا آسیب جدی ندیدند و بیشتر مشاغل توزیعی و خدماتی دچار آسیب شدند که اعتباری به منظور جبران خسارت وارد آمده به این مشاغل در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با بیان اینکه در حمایت‌های شغلی از مددجویان و نیازمندان شیوه‌های نوین کسب و کار را در دستور کار قرار داده‌ایم گفت: در این راستا علاوه بر آموزش شیوه‌های جدید کسب و کار از طرحهای مربوط نیز حمایت می‌شود.

وی افزود: به عنوان مثال آموزش کاربری پهپاد و استفاده از آن در حوزه کشاورزی از جمله کسب و کارهای نوین است که ویژه مددجویان زیرپوشش این نهاد ارائه می‌شود.

آسوده ادامه داد: همچنین در حوزه بازاریابی در فضای مجازی برای محصولات تولیدی مددجویان در استان فعالیتهای موثری در حال انجام است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.