مدیر کانون بسیج رسانه کاشمر گفت: جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه کاشمر در نخستین روز هفته خبرنگار، به اهدای خون پرداختند.

اهدای خون خبرنگاران کاشمری در آستانه روز خبرنگار

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی کانون بسیج رسانه این شهرستان، سید هادی مهدیان اظهار کرد: به دعوت کانون بسیج رسانه کاشمر، جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه این شهرستان در نخستین روز هفته خبرنگار با حضور در پایگاه انتقال خون کاشمر، به اهدای خون پرداختند.

مدیر کانون بسیج رسانه کاشمر افزود: اصحاب رسانه از اقشار اثرگذار در حوزه فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی جامعه هستند، بنابراین حضور فعالان این حوزه تشویقی برای سایر اقشار مردم خواهد بود که بیش از گذشته نسبت به اهمیت اهدای خون توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بنا به اعلان متولیان امر در شرایط کرونایی علاوه بر کاهش ذخایر خونی شاهد کاهش جمعیت اهدا کننده خون هستیم،   خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نیاز به خون بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود و خبرنگاران نیز که همواره در تمامی صحنه‌ها حضوری فعال در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی درست و به موقع دارند امروز نیز در راستای رسالت اجتماعی که بر دوش دارند خون خود را برای استفاده نیازمندان اهدا کردند.

مدیرکانون بسیج رسانه کاشمر با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه در زمینه ترویج و تبیین روحیه ایثار و نوع دوستی با استفاده از ظرفیت اهدای خون یادآور شد: امیدواریم با همگانی شدن فرهنگ اهدای خون در جامعه، نیاز بیماران به خون تامین شود و شاهد بازگشت سلامتی آنان باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.