به مناسبت عید غدیر خم شبکه‌های سینما فیلم‌های سینمایی وتلویزیونی متنوعی را برای تعطیلات آخر هفته تدارک دیده‌اند.

بیش از ۶۰ فیلم سینمایی، عیدی تلویزیون در عید غدیر خم

به گزارش قدس آنلاین، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن متنوعی پنج‌شنبه و جمعه و شنبه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «در جست‌وجوی خوشبختی» به کارگردانی «گابریل موچینو»، پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ویل اسمیت، جیدن اسمیت، تندی نیوتون، دن کستلانتا و میشل کروزیک آمده است: کریس گاردنر سیاه پوست، خرده فروش اسکنرهای پزشکی در سال ۱۹۸۱ است که به همراه لیندا و پسر کوچکش کریستوفر در سانفرانسیسکو زندگی بسیار سختی دارند. وضع مالی کریس بسیار بد است. او که توانایی پرداخت اجاره خود را ندارد صاحبخانه‌اش بیرونش کرده و از این رو لیندا نیز او را ترک می‌کند. کریس که هم باید پدر خوبی باشد و هم خرج کریستوفر را تأمین کند دچار مشکل شده است. کریس سعی می‌کند در شرکتی استخدام شود و از سویی باید کریستوفر را حفظ کند مبارزه سختی ...

فیلم داستانی «غدیر معراجی دیگر» به کارگردانی «مجید شفیع زاده»، شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۹ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم روایتی از غدیر خم است.

همچنین فیلم سینمایی «بیا از گذشته حرف بزنیم» به کارگردانی «حمید نعمت الله»، شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم درباره سه زن سالمند است که قرار است دوباره به سفر بروند. در این فیلم؛ ثریا قاسمی، پوراندخت مهیمن و آزیتا لاچینی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «ماه عسل یونانی» به کارگردانی «حامد امرایی»، پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

حدیث فولادوند، نیما شاهرخ شاهی، میرطاهر مظلومی، خشایار راد و فرحناز منافی ظاهر در فیلم تلویزیونی «ماه عسل یونانی» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «ایستگاه فضایی سالیوت ۷» به کارگردانی «کلیم شیپنکو»، جمعه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی پاول درو یانکو، لیا آندری یوکف و لیوبوو آکسیونوا آمده است: ایستگاه فضایی سالیوت متعلق به کشور روسیه است و ناگهان از کار افتاده، این جسم سنگین قادر است ۳ ماه خود را در مدار نگه دارد اما پس از آن سقوط خواهد کرد. به همین دلیل سازمان فضایی به سرعت گروهی دو نفره متشکل از مهندس سازنده سالیوت و بهترین فضانورد خود را به ایستگاه اعزام می کند. این گروه در همان لحظه ورود متوجه جسمی می شوند که مانع به کار افتادن صفحه های خورشیدی  و در نتیجه قطع برق است اما مجبورند، ابتدا آب و یخ موجود در ایستگاه را جمع آوری کنند. تصادفا قطرات آب وارد سفینه شده و موجب آتش سوزی و وخیم تر شدن اوضاع می شود. فرمانده سازمان فضایی دستور می دهد ...

فیلم سینمایی «مرد سرعت» به کارگردانی «رِینر ماتسوتامی»، شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم با بازی او اوشِنچِفت، آنیکا دُبرا و جورگِن تاراچ درباره هنری مردی است که در رشته اتومبیل رانی فعالیت داشته و عاشق برگزاری مسابقات سرعت در این رشته می باشد. او تصمیم می گیرد برای ایجاد هیجان و جذابیت بیشتر، سلسله مسابقات اتومبیل رانی سرعت در طبیعت را برگزار نماید. از سوی دیگر کلاری، زن جوانی که از حامیان طبیعت می باشد و بسیار دغدغه حفظ و نگهداری محیط زیست را دارد، از قصد و نیت هنری آگاه می شود. از همین رو کلاری که معتقد است برگزاری این مسابقات، می تواند آسیب های زیادی برای طبیعت به دنبال داشته باشد، تصمیم می گیرد به هر نحو ممکن با برگزاری این رقابت ها مقابله کند. این رویارویی هنری و کلاری را در مقابل هم قرار داده و به تدریج رابطه رقابت گونه آنها رنگ و روی احساسی گرفته باعث می شود این دو به یکدیگر علاقمند شوند. از همین رو، با این که هنری موفق شده در یک مناظره تلویزیونی، کلاری را شکست دهد، اما ...

فیلم سینمایی «چطور اژدهاتونو آموزش بدید (دنیای مخفی)» به کارگردانی «دین دب لویس»، شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «من پدر خوبی هستم» نیز به کارگردانی «سانتیاگو سِگورا»، شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۱۷:۱۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

همچنین فیلم سینمایی «کلبه هورنر» به کارگردانی «ژول هاپکینز»، یک شنبه ۱۹ مرداد ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم با بازی جیمز نورتون، برندان گلیسن و دیانه کیتن درباره امیلی زنی حدودا ۶۰ ساله و مرفه است که یک سال است همسر خود را از دست داده و پس از مرگ وی اوضاع مالی او دچار بحران شده ...

 شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «لیلی با من است ۱» به کارگردانی «کمال تبریزی»، پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

پرویز پرستویی، محمود عزیزی و شهره لرستانی در این فیلم هنرنمایی کرده اند.

قسمت دوم فیلم سینمایی «لیلی با من است» به کارگردانی «کمال تبریزی»، جمعه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۰ به روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود.

فیلم سینمایی «گزارشگر ویژه» به کارگردانی «ریکی جرویس»، جمعه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی اریک بانا، ریکی جرویس، بنجامین برات و کوین پولاک خواهید دید: دو خبرنگار یک شبکی رادیویی به اسم های فرانک و تکنسین همراه با شخصی به نام فینچ، قرار است در یک سفر کاری به کشور اکوادور بروند که در آن کشور جنگ و آشوب و شورش مسلحانه شده است...

همچنین فیلم سینمایی «زرد قناری» به کارگردانی «رخشان بنی‌اعتماد»، با بازی مهدی هاشمی، گلاب آدینه و منوچهر حامدی، شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۱۰ به روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود.

فیلم‌های سینمایی جدید «سلام آقای میلیاردر» به کارگردانی «فی یان و دامو پنگ»، شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ و «مأموریت مخفی» به کارگردانی «وینگاش شیوان»، شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «رقصنده با گرگ‌ها» به کارگردانی «کوین کاستنر» پنج شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در این فیلم با بازی کوین کاستنر، مری مک دانل، گراهام گرین و رادنی ای گرانت خواهیم دید: جان دنبار، افسر قهرمانی است که موجب پیروزی شمالی ها شده و به انتخاب خود به منطقه ای منتقل می شود که فاقد همه چیز است غیر از سرخ پوستان منطقه. او در آنجا کم کم با سرخپوست ها  و راه و روش زندگی اشان آشنا شده و ...

فیلم سینمایی «خانه خلوت» به کارگردانی «مهدی صباغ زاده»، پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

زنده یاد عزت الله انتظامی، زنده یاد نیکو خردمند و فاطمه گودرزی در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «ملاقات با آقای مجری» به کارگردانی «ماریال هلر»، جمعه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی تام هنکس، متیو ریس و کریس کوپر آمده است: لوید ووگل مأمور می‌شود تا مقاله‌ای درباره‌ فرد راجرز، مجری تلویزیونی کودکان بنویسد. او که سال ها است، خشم از پدرش را در روحش حمل می کند رفتاری پرخاشگرانه دارد. ملاقات با راجرز که انسانی مهربان و تاثیرگذار است باعث شکل گیری یک دوستی عمیق بین این دو می شود و ...

 شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «بچه غول» به کارگردانی «گرت امبرتچز»، پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ ، فیلم سینمایی «آدم کوچولوها» به کارگردانی «پیتر هویت»، جمعه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۹ و فیلم سینمایی «سارق بانک» به کارگردانی «بامپی»، جمعه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

همچنین فیلم‌های سینمایی «اردک اردک غاز» به کارگردانی «کریستوفر جنکینز»، شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۹ و فیلم سینمایی «عینک دودی» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی»، شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

ایرج طهماسب، فاطمه معتمدآریا، حسن شکوهی، فقیهه سلطانی و پانته آ بهرام در فیلم سینمایی «عینک دودی» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه کودک

فیلم سینمایی «تیم ماجراجو» به کارگردانی «آدریا گارسیا و ویکتور مالدونادو»، پنج شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «راز امپراتور» به کارگردانی «رینا هیتایی»، جمعه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

انیمیشن سینمایی «داستان اسباب بازی ۴» به کارگردانی «جاش کولی»، شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

 شبکه امید

فیلم‌های سینمایی «ریو ۱» به کارگردانی «کارلوس سالدان ها»، پنج شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۹ ، «بابا بزرگ مأمور مخفی» به کارگردانی «اریک کانویل»، پنج شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۷:۴۵ ، «ریو ۲»  جمعه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۹  و  «نبض جنگل» به کارگردانی «برنت دیویس»، شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۹ از شبکه امید پخش خواهد شد.

همچنین فیلم سینمایی «جاسوسان نامحسوس» به کارگردانی «نیک برانو و تروی کوان»، شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد.

شبکه افق

فیلم سینمایی «بروبیکر» به کارگردانی «استوارت روزنبرگ»، جمعه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی رابرت ردفورد، یافت کوتو، جین الکساندر و مورای همیلتون خواهید دید: وقتی رئیس جدید زندانی در آرکانزاس به عنوان زندانی خود را معرفی می کند، عمق فساد را بین نگهبانان و کارکنان زندان به چشم می بیند. پس از معرفی هویت واقعی خود او اقدام به از بین بردن فساد می کند اما آنهایی که از این ماجرا سود می برند اقدام به مقابله می کنند که ...

فیلم سینمایی «ساده لوح» به کارگردانی «مهدی فخیم‌زاده»، جمعه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

زنده یاد هادی اسلامی، حبیب اسماعیلی، مریم صفایی، خسرو امیرصادقی و پوراندخت مهیمن در فیلم سینمایی «ساده لوح» ایفای نقش کرده‌اند.

 شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «احمق و احمقتر ۲»، «پاتال و آرزوهای کوچک» به کارگردانی «مسعود کرامتی»، «بچه شهری ها»، «پلیس ها و خانواده رابرسون»، «آپارتمان شماره ۱۳» به کارگردانی «یداله صمدی»، «کیش و مات» به کارگردانی «جمشید حیدری» و «تصنیف باستر اسکراگز» پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «فرار مرغی»، «افراطی ها» به کارگردانی «جهانگیر جهانگیری»، «گودزیلا»، «مانیکارنیکا : ملکه جانسی»، «جنجال بزرگ»، «عروس فراری» به کارگردانی «بهرام کاظمی» و «سفر به چین» جمعه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «جک کانگورو»، «دو نفر و نصفی» به کارگردانی «یداله صمدی»، «ترس و لرز»، «همیشه شادی»، «چک» به کارگردانی «کاظم راست گفتار»، «ای برادر کجایی» و «دزدان دریایی کارائیب ۱» شنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.