مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی پیامی، روز خبرنگار را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به خبرنگاران

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، جعفر مروارید، با ارسال پیامی به مناسبت روز خبرنگار، این روز را به اصحاب رسانه استان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

باسمه تعالی                

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، بهانه و فرصتی برای تقدیر و سپاس از جامعه خبرنگاری و رسانه ای ایران است. فرصتی که هم زمینه ای برای نشان دادن جایگاه و اهمیت عرصه رسانه برای عموم مردم و هم بهانه ای برای تکریم و تقدیر از فعالان و زحمت­کشان عرصه رسانه است.

خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند که بی­ آنکه ادعایی داشته باشند، در توسعه آگاهی عمومی در کشور ایفای نقش می­کنند.

فعالان عرصه خبر و رسانه در تمامی مراحل توسعه کشور، با حساسیت و مسوولیت پذیری، همگام با مسوولین و همراه با مردم بوده اند. دقت نظر،‌ توجه به مطالبات مردم، ازخودگذشتگی در بسیاری از مسائل و دغدغه های شخصی، از مهم­ترین ویژگی ها و رسالت­ های خبرنگاری است؛ به عنوان مثال، در سال جدید که متاسفانه با شیوع ویروس منحوس کرونا، آغاز شد و همچنان کشور درگیر این بیماری ناخوانده است، رسانه‌ها، خط مقدم مقابله و پیشگیری از این بیماری بوده‌اند و شهدایی را نیز در این راه تقدیم کرده اند.امید است در کنار جان‌فشانی مدافعین سلامت، با همراهی رسانه‌ها و همکاری مردم، شاهد نابودی ویروس کووید ۱۹ باشیم.

حال که شیوع این بیماری، زمینه دیدار و عرض تبریک و خداقوت حضوری هر ساله  را گرفته است، ضمن قدردانی مجدد از تمامی صاحبان قلم و پیام آوران عرصه‌ دانایی، تندرستی و موفقیت را، در سایه‌ الطاف خداوند باری تعالی و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی برای تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر آرزو دارم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.