رئیس شورای اسلامی شهر گلبهارگفت: از مشکلات آموزشی شهر گلبهار فقدان مدارس برند مانند مدارس نمونه دولتی و مردمی، مدارس شاهد، مدارس امام رضا علیه السلام، امام حسین علیه السلام ومصلی نژاد می باشد.

جای مدارس برند در گلبهار خالی است

به گزارش قدس آنلاین، مهدی جانعلی زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش گلبهار که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد گفت: با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی در شهر گلبهار کمبود مدرسه و فضاهای ورزشی دانش آموزی مشهود است و متاسفانه شهر حدود یکصدهزارنفری گلبهار تنها یک سالن ورزشی دانش آموزی دارد که ضرورت دارد مسئولین آموزش وپرورش و اداره کل ورزش وجوانان به این موضوع توجه وتدبیری بیاندیشند.
وی افزود: یکی از مشکلات در حوزه آموزش و پرورش کمبود جدی نیروی انسانی و معلم است که پیشنهاد می شود از نیروهای خرید خدمات آموزشی بهتر و بیشتراستفاده شود.
رئیس شورای اسلامی شهر گلبهار بیان داشت: شفافیت مسئولین ستادی آموزش وپرورش برای مردم در خصوص ضرورت دریافت کمکهای مردمی اولیاء به منظور ارتقاء مشارکت اجتماعی در اداره مدارس لازم است.
جانعلی زاده در پایان پیشنهاد کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز و شورای آموزش و پرورش استان در خصوص رفع مشکلات آموزش و پرورش گلبهار جلسه ای مشترک برگزار نمایند.
در پایان با اهدای لوح از سوی مدیر کل آموزش وپرورش خراسان رضوی از تلاش های مهدی جانعلی زاده رئیس شورای اسلامی شهر و فاضلی حق پناه شهردار گلبهار در راستای رشد و بالندگی دانش آموزان تقدیر شد.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.