هدفون بی سیم سونی WF-۱۰۰۰XM۳ Sony با ویژگی نویز کنسلینگ راه اندازی شد.

هدفون بی سیم سونی "WF-۱۰۰۰XM۳ Sony" معرفی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سونی در بازار گوشی‌های هوشمند مدتی است که کاملاً غیرفعال بوده است. با این حال ، این غول فناوری ژاپنی هنوز در زمینه‌های دیگر مانند صدا ، تلویزیون و دوربین های عکاسی حضور چشمگیری دارد، این شرکت در ژوئن امسال با راه اندازی سونی WF-SP۸۰۰N و WF-XB۷۰۰ وارد بخش TWS شد.

اکنون سونی یک جفت هدفون بی سیم را معرفی کرده است، آنها به عنوان سونی WF-۱۰۰۰XM۳ لقب گرفته اند و ویژگی ها و مشخصات قابل توجهی را در خود دارند، آخرین گجت پدر تکنولوژی با ویژگی حذف نویز فعال همراه است که در فضای TWS نادر است. بیایید دریابیم که Sony WF-۱۰۰۰XM۳ چه چیزی را از درون جعبه خود ارائه می دهد.



مشخصات و ویژگی‌های Sony WF-۱۰۰۰XM۳

هدفون Sony WF-۱۰۰۰XM۳ از طراحی زیبا و کاربردی استفاده کرده است، سونی می گوید با برقراری تماس با سه نقطه مختلف در گوش کاربر ، هدفون ها به گونه ای ایمن و راحت قرار گرفته اند و این هدفون بی سیم از یک شارژ مغناطیسی برخوردار است و در رنگ‌های سیاه و نقره‌ای قابل استفاده است.

گجت‌ Sony WF-۱۰۰۰XM۳ دارای ویژگی هایی مانند کنترل لمسی ، حسگر مجاورت و حالت توجه سریع است. با استفاده از سنسور مجاورت ، هنگامی که کاربر یک هدفون را حذف می کند ، پخش موسیقی به طور خودکار متوقف می شود. ضربه زدن روی گوشواره سمت چپ حالت لغو نویز را به صدای محیط تغییر می دهد و دوبار ضربه زدن روی هدفون گوش راست به گزینه بعدی موسیقی در لیست پخش می رود و حالت توجه سریع با قرار دادن انگشتان روی هدفون به پایین به کم کردن صدا کمک می کند.

از نظر صدا ، سونی WF-۱۰۰۰XM۳ از پردازنده لغو سر و صدای QN۱e HD پشتیبانی می‌کند، این سیستم با فناوری سنسور های مربوط به سر و صدا ایجاد شده است و باعث می شود هدفون از صداهای محیط اطراف مانند کابین هواپیما ، خیابان‌های شهر و غیره استفاده کنند و صداهای مزاحم را حذف کند.



این هدفون ها دارای قابلیت کنترل صدای تطبیقی ​​و فناوری SENSE ENGINE هستند که به طور خودکار محیط و فعالیت کاربر مانند مسافرت ، پیاده روی ، انتظار و غیره را تشخیص می دهند، همچنین هدفون دارای یک تراشه بلوتوث برای اتصال پایدار و تاخیر کم است.

هدفون بی سیم Sony WF-۱۰۰۰XM۳ همراه با دستیار گوگل ، آمازون الکسا و پشتیبانی از سیری است. کاربران می توانند برای دسترسی سریع به موسیقی ، اطلاعات و موارد دیگر به دستیاران مربوطه دستورات صوتی بدهند و برنامه Sony هدفون، با اتصال در Android و iPhone به کاربران امکان تنظیم اکولایزر و تنظیم ویژگی‌های صداهای دیگر را می دهد.

ادعا می شود که این هدفون های بی سیم واقعاً تا ۲۴ ساعت عمر باتری را با ویژگی خاموش شدن سر و صدا و تا زمان خاموش شدن کامل بدون فعال کردن این ویژگی، تا ۳۶ ساعت کار می‌کنند، از شارژ سریع که قادر به ارائه ۹۰ دقیقه زمان پخش با ۱۰ دقیقه شارژ است پشتیبانی می‌کند و با کمک قاب شارژ هدفون که دارای درگاه USB-C است ، می‌توان هدفون‌ها را شارژ کرد.



قیمت هدفون بی سیم سونی WF-۱۰۰۰XM۳

سونی WF-۱۰۰۰XM۳ دارای قیمت ۱۹،۹۰۰ روپیه است و به عنوان بخشی از یک پیشنهاد مقدماتی ، آنها را با قیمت ۱۷،۹۹۰ روپیه می توان خریداری کرد. این هدفون‌های بی سیم از ۶ آگوست در فروشگاه های خرده فروشی سونی ، فروشگاه های بزرگ الکترونیکی و به طور انحصاری در آمازون قابل خریداری خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.