رییس کل دادگستری خراسان رضوی، فرماندار مشهد و معاون فرهنگی و رسانه‌ای مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پیام‌های جداگانه روز خبرنگار را به اصحاب رسانه این استان تبریک گفتند.

مسوولان خراسان رضوی روز خبرنگار را تبریک گفتند

به گزارش قدس آنلاین، رییس کل دادگستری خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار در پیامی افزود: توفیق خدمت در راه تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از باشکوه‌ترین موهبت‌های الهی است که به بندگان صالح و برتر اعطا می‌گردد در این میان خبرنگاران فرهیخته با تلاش‌های وافر خود در عرصه رسانه، نماد بارزی از تعهد، تخصص، امانت‌داری و سلامت کاری را به نمایش گذاشته‌اند.

غلامعلی صادقی ادامه داد: خبرنگاران با وجود تمامی مشکلات در اجرای رسالت سنگین اطلاع‌رسانی و بسط و گسترش عدالت در جامعه همگام با دستگاه قضایی، استوار و ثابت ‌قدم در مسـیر پیشبرد منزلت رسانه‌ای خود گام برمی‌دارند

معاون استاندار و فرماندار مشهد نیز گفت: هفدهم مرداد ماه روز تجلیل از افراد فرهیخته ای است که در راه افزایش قدرت اندیشه، مجال دیدن و توان گفتن به مدد قلم پاک در راه روشنگری، تعالی و پیشرفت و بالندگی جامعه تلاش می‌کنند.

محمد رضا هاشمی افزود: خبرنگاران طلایه داران توسعه و پیشرفت، قاصدان امین، راویان صدیق، دیده بانان جامعه، پرچمداران وادی آگاهی و معرفت هستند که با شجاعت و رعایت اخلاق حرفه‌ای در تنویر افکار عمومی، صیانت از حقوق مردم، شفافیت و نقد منصفانه تلاش می‌کنند.

در پیام معاون فرهنگی و رسانه‌ای مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز آمده است: هفدهم مرادماه بهانه‌ای است برای پاسداشت بزرگ مرد عرصه اطلاع رسانی شهید والا مقام محمود صارمی و حق گویان وحق جویان که سرمنشاء اتفاق های بزرگ و تحول آفرین بوده‌اند.

افشین تحفه‌گر افزود: بی تردید بیان واقعیت ها وتنویر افکار عمومی در کنار صیانت از نشر و پردازش اطلاعات در تمام زمان‌ها از اهمیت و نقش بسیار عظیم در آگاه سازی مردم برخوردار بوده و با انسانهای وارسته و شرافتمندی به نام «خبرنگار» پیوند خورده است.

وی ادامه داد: روشنگران عرصه اجتماعی، حافظان شفافیت و مخالفان تاریکی و خمودگی با سلاح سلامت نفس و قلم در راه جستجوی حقیقت با صدق گفتار و عمل با سختی‌های پیش رو در وانفسای دوران کرونا در خط مقدم اطلاع رسانی به مردم بودند تا آگاهی و درستی را به افکارعمومی اهدا کنند. قلب تپنده وچشمان همیشه بیدار جامعه با ‌سخت کوشی آنان در جای جای جهان موجب حرکت بیش از پیش آرمانهای نظام مردم سالاری دینی، آگاهی و بیداری شده‌اند. بی شک شرافت، وجدان و قلم مقدس خبرنگاران به عنوان صاحبان این رسالت عظیم، در راه پرمخاطره حق طلبی و آزاد اندیشی، قادر به توسعه بستر اهداف عالی انقلاب بوده است.

هفدهم مرداد ۱۳۷۷ "محمود صارمی" خبرنگار سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزارشریف افغانستان به دست تروریستهای جاهل به شهادت رسید.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.