۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
کد خبر: 715092

همدان- هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ به ویژه زنده یاد مهدی کاشی از روزنامه نگاران همدانی که براثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا دار فانی را وداع گفت، فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه ی خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

کرونا در روز خبرنگار!

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ به ویژه زنده یاد همکار عزیزمان مهدی کاشی از روزنامه نگاران همدانی که براثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا دار فانی را وداع گفت، فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه ی خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی صمیمانه  تبریک و تهنیت عرض کنین.

روزی که به نام افراد مظلوم بی دفاع ثبت شد که نه جایگاه مشخصی دارند ونه کاردائمی نه بیمه مشخصی ونه آینده معلومی فقط یک نام آن هم به نام خبرنگار!

خبرنگاری شغل نیست بلکه حرفه است  حرفه ای که هر کسی خودش انتخاب می کند ودر آن حرفه می سوزد و می سازد.

امسال هم روز خبرنگار آمد اما دریغ از یک تقدیر ویک قدر دانی! امسال با توجه به ویروس کرونا تمام برنامه های خانه مطبوعات که هر ساله اجرا می شد لغو شد. فقط در اولین روز از هفته خبرنگار برسرمزار شهیدان گمنام همدان در پارک مردم عده ای از خبرنگاران ومسئولین جمع شدند وادای احترام به شهیدان گمنام کردند.

ویروس کرونا باعث شد که هفته خبرنگار درهمدان اجرا نشود و برنامه ای اجرا نشد. اما ادارات استان همدان نیزاز این آب گل آلود ماهی گرفتند ودیگر از خبرنگاران ومدیر ان رسانه تقدیری نکردند و  فقط با چند جمله تکراری که همه تکرار کلمات بود در فضای مجازی تبریک گفتند .

اینجا سوال می شود که چرا فقط کرونا برای خبرنگاران است، اما هر روز می بینیم که جلسات متعددی در سطح شهر وادارات استان برقرارمی شود  آیا فقط خبرنگاران کرونا دارند ،یا اینکه کرونا فقط برای خبرنگاران است این در حالی است که چند وقت پیش روز روابط عمومی ها بود واز تمامی روابط عمومی ها در استانداری همدان تقدیر شد.

چند روز پیش معاونت بهداشت جهانی به همدان آمد ودر استانداری نشست خبری برقرار شد اما ظاهرا در این مواقع مشکلی برای دعوت خبرنگاران وجود ندارد!

به نظر می رسد اگر مسئولی به این استان سفر کند و نیاز به حضور پوشش خبری باشد خبری از کرونا نیست و می توان تمامی خبرنگاران را به دور هم جمع کرد اما وقتی پای تقدیر از خبرنگاران به میان بیاید آنوقت کرونا اجازه نمی دهد که خبرنگاران را به جلسه تقدیر و تجلیل دعوت کرد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.