رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مه‌ولات گفت: به مناسبت عید غدیرخم ۴۷۵۰ پرس غذا و ۳۰۰ سبد کالا بین نیازمندان در حال توزیع است.

۳۰۰ سبد کالا بین نیازمندان مه‌ولاتی توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی علیزاده جوان اظهار کرد: با حمایت سادات معظم و خیرین عزیز و به مناسبت دهه ولایت و امامت و عیدغدیرخم ۴هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده و ۷۵۰ پرس نیز امروز توزیع می‌شود.

دبیر قرارگاه کمک مومنانه و رزمایش مواسات و همدلی مه‌ولات افزود: در ادامه دور دوم پویش ایران همدل و رزمایش احسان و تعاون در ایام فرخنده عیدغدیرخم ۳۰۰ سبدکالا با مشارکت خیرین و سایر نهادها بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: به مناسبت دهه ولایت و امامت ۲۰۰ کارت هدیه ۲ میلیون ریالی به مادران شیرده اهدا شده، همچنین به همت خیر مه‌ولاتی ۶۰۰ میلیون ریال در راستای ساخت سه واحد منزل مسکونی برای سه جوان سادات اهدا شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مه‌ولات با بیان اینکه در طول دهه ولایت و امامت به همت خیرین و قرارگاه کمک مومنانه و رزمایش مواسات و همدلی مه ولات توزیع سبد کالا و توزیع غذای گرم انجام شده است، خاطرنشان کرد: اعطای وام قرض‌الحسنه ۵۰ ماهه به مستاجران از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان در دهه ولایت بوده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.