۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 715144

۹۰ نفر از مدافعان سلامت از کادر پزشکان و پرستاران بیمارستان شریعتی به عنوان یکی از مراکز درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ شهرستان مشهد روز شنبه همزمان با عید غدیر خم طی مراسمی به همت بانک ملی خراسان رضوی تجلیل شدند.

۹۰ مدافع سلامت مشهد تجلیل شدند

به گزارش قدس آنلاین، دبیر شورای هماهنگی بانکها و مدیر شعب بانک ملی خراسان رضوی در این آیین که در بیمارستان شریعتی مشهد برگزار شد با تبریک عید غدیر خم گفت: امروز سالروز بزرگداشت شهدای مدافع حرم است و تنها شهید شبکه بانکی کل کشور، شهید "محمد سنجرانی" از کارکنان بانک ملی خراسان رضوی بود.

حمید صفایی نیکو افزود: برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار لوح یادبوی به نام وی تهیه شد که در سالروز بزرگداشت شهدای مدافع حرم از مدافعان سلامت مشهد مقدس که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار گرفته‌اند تجلیل به عمل آید.

وی ادامه داد: در راستای رزمایش مساوات و عمل به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، همزمان با عید غدیر خم مرحله دوم از طرح اطعام علوی توسط بانک ملی خراسان رضوی به اجرا درآمد.

مدیر شعب بانک ملی خراسان رضوی گفت: در این طرح هزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم بین مراکز نگهداری از توانجویان شامل "فیاض بخش، همدم، بهشتی و گلستان علی" مستقر در مشهد توزیع شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، فرمانده سپاه امام رضا(ع) و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این مراسم حضور داشتند.

شورای عالی انقلاب فرهنگی سال گذشته ۱۸ مرداد روز شهادت شهید حججی را در تقویم ملی به عنوان روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نام‌گذاری کرد.

تاکنون ۳۲۲ هزار و ۵۶۷ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۸ هزار و ۱۳۲ نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.