۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
کد خبر: 715200

در هفته سی‌وسوم رقابت های لیگ دسته یک، مس رفسنجان با شکست نود ارومیه صعود خود را به رقابت های لیگ برتر قطعی کرد و قهرمان لیگ یک شد.

مس رفسنجان به لیگ برتر صعود کرد

قدس آنلاین: هفته سی‌وسوم رقابت های لیگ دسته یک با انجام ۹ بازی برگزار شد که در مهم ترین بازی‌ها مس رفسنجان با یک گل نود ارومیه را شکست داد و با قطعی کردن صعود خود به لیگ برتر، قهرمان لیگ یک شد. در دیگر بازی مهم امروز (شنبه)، آلومینیوم اراک با یک گل از سد مس کرمان گذشت تا این تیم بتواند مانند مس کرمان ۶۰ امتیازی شود و هفته آخر رقابت های لیگ دسته یک از هیجان بیشتری برخوردار باشد. همچنین خوشه طلایی ساوه با پیروزی دو بر صفر مقابل استقلال خوزستان ۵۹ امتیازی شد تا این تیم برای هفته آخر لیگ یک، شانس صعود به لیگ برتر داشته باشد.

همچنین تیم سپیدرود رشت با شکست یک بر صفر مقابل تیم بادران سقوطش به رقابت های لیگ دسته دو قطعی شد.

در جدول رقابت های لیگ دسته یک،‌ مس رفسنجان با 66 امتیاز در صدر جدول قرار دارد  و قهرمان قطعی لیگ یک به حساب می‌آید. آلومینیوم اراک و مس کرمان، با 60 امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر آلومینیوم، به ترتیب در رده دوم و سوم قرار دارند. همچنین خوشه طلایی ساوه با 59 امتیاز چهارم است و از بخت های صعود به لیگ برتر به حساب می‌آید.

در انتهای جدول، رایکا بابل و ملوان با 34 امتیاز به ترتیب چهاردهم و پانزدهم جدول هستند. نیروی زمینی با 32 امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد و این سه تیم برای بقا تلاش می‌کند. سپیدرود رشت با 30 امتیاز و علم و ادب تبریز با 10 امتیاز قعر نشینان لیگ هستند و سقوط شان به لیگ دو قطعی شده است.

نتایج هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته یک به شرح زیر است:‌

بادران تهران یک - سپیدرود رشت صفر

 آرمان‌گهر سیرجان صفر - هوادار تهران صفر

 خوشه طلایی ساوه ۲ - استقلال خوزستان صفر

ملوان بندر انزلی صفر - رایکای بابل یک

 داماش گیلان ۲ - قشقایی شیراز یک

 مس کرمان صفر - آلومینیوم اراک یک

 گل ریحان البرز ۵ - علم و ادب تبریز صفر

 فجر شهید سپاسی شیراز ۴ - نیروی زمینی تهران یک

 نود ارومیه صفر - مس رفسنجان یک

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.