۱۷ مرداد در تقویم به نام روز خبرنگار ثبت شده است، روزی که در آن از مسئولان گرفته تا مردم همه یادی می‌کنند از زحمات این قشر. قشری که در شغلشان نه شب و روز معنی دارد نه وقت و بی‌وقت. پنجشنبه گذشته اما روز خبرنگار بود.

پیام تبریک مدیران و مسئولان خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار

رسائی‌فر/

 ۱۷ مرداد در تقویم به نام روز خبرنگار ثبت شده است، روزی که در آن از مسئولان گرفته تا مردم همه یادی می‌کنند از زحمات این قشر. قشری که در شغلشان نه شب و روز معنی دارد نه وقت و بی‌وقت. پنجشنبه گذشته اما روز خبرنگار بود.

امسال اگر کمتر شرایط حضور فیزیکی مسئولان به واسطه شیوع کرونا در محل کار خبرنگاران برای خداقوتی فراهم شد اما پیام‌های تبریک متعدد مسئولان بیشتر جایگزین آن شد.

استاندار خراسان رضوی به عنوان نخستین شخص اجرایی استان در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار را به دست اندرکاران این حرفه تبریک گفت.

در قسمتی از پیام علیرضا رزم‌حسینی آمده است: اهالی رسانه، خبرنگاران و عکاس‌ها، اعم از فعالان رسانه‌های مکتوب، فضای سایبری در گستره خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و سایت‌های اطلاع‌رسانی تا فعالان در صدا و سیمای استان نقش بی‌بدیلی را در اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی در باب موضوعات مختلف بر عهده دارند.

بر همین اساس، توسعه متوازن در استان اعم از  بخش‌های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... ارتباط مستقیمی با رسانه‌ دارد، افکار عمومی از مسیر رسانه ترغیب و تشویق به مشارکت در توسعه می‌شود و این نشان از نقش مؤثر رسانه در تحولات دارد.

اینجانب فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار و مقارن شدن آن با عید ولایت و امامت را به اصحاب رسانه تبریک عرض نموده و ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌های خبرنگاران استان به واسطه همراهی در مسیر اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و آگاهی‌بخشی به جامعه و انعکاس همدلی و همزبانی بین همه ارکان حاکمیت، در جوار بارگاه منور و ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا(ع) برای همه فعالان عرصه خطیر اطلاع‌رسانی، آرزوی بهروزی و تداوم توفیق در مسیر خدمت به مردم شریف کشورمان را دارم.

غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگسـتری خراسان رضـوی نیز به همین منظور در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. در این پیام آمده است: توفیق خدمت در راه تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از باشکوه‌ترین موهبت‌های الهی است که به بندگان صالح و برتر اعطا می‌گردد؛ در این میان خبرنگاران فرهیخته با تلاش‌های وافر خود در عرصه رسانه، نماد بارزی از تعهد، تخصص، امانتداری و سلامت کاری را به نمایش گذاشته‌اند و با وجود تمامی مشکلات در اجرای رسالت سنگین اطلاع‌رسانی و بسط و گسترش عدالت در جامعه همگام با دستگاه قضایی، استوار و ثابت‌قدم در مسـیر پیشبرد منزلت رسانه‌ای خود گام برمی‌دارند. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان عرصه اطلاع‌رسانی و خبرنگار شهید صارمی و تبریک به مناسبت فرارسیدن هفدهم مرداد ماه و «روز خبرنگار»   بدینوسیله از زحمات و خدمات ارزشمند جنابعالی در عرصه اطلاع‌رسانی به ویژه همراهی و همگامی با دستگاه قضایی؛ تقدیر و تشـکر می‌نمایم. توفیق  روزافزونتان را در مسیر خدمــت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌اللّه العظمی خامنه‌ای «مد ظله العالی» از خداوند متعال خواستارم.

همچنین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی، شرکت کیفیت رضوی، مدیرکل فرودگاه‌های استان، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مدیرکل هلال احمر استان، معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد، رئیس مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، روابط عمومی قرارگاه شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران، مؤسسه شکوه مهر و مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی در پیام‌های جداگانه ای ۱۷ مرداد را به خبرنگاران روزنامه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.