طرح "نبض" ویژه تجلیل از کادر درمان و مدافعان سلامت به مناسبت عید غدیر از روز یکشنبه در بیمارستانهای مشهد توسط گروه جهادی غدیر با رعایت تمام پروتکلهای بهداشتی آغاز شد.

طرح نبض با محور تجلیل از مدافعان سلامت در مشهد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر روابط عمومی گروه جهادی غدیر در خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: طرح نبض ویژه عیادت از بیماران  یکی از زیباترین فعالیتهای گروه جهادی غدیر از پنج سال گذشته تاکنون بوده است.

مهدی عنایتی افزود: امسال با توجه به شرایط کرونایی عیادت از بیماران و تقدیم هدایا به آنان به وسیله کادر درمان و با محور تجلیل از مدافعان سلامت از ۱۹ تا ۲۱ مردادماه در بیمارستانهای مختلف مشهد بر پا می شود.

وی اضافه کرد: گروه جهادی غدیر  از سال ۱۳۸۶ با هدف رساندن پیام غدیر خم و فرهنگ سازی در این خصوص فعالیت خود را در استان خراسان رضوی به همت گروهی از  دانشجویان آغاز کرده است.

مدیر روابط عمومی گروه جهادی غدیر در خراسان رضوی گفت: این گروه جهادی طی این مدت با همکاری دانشجویان ۹ طرح فرهنگی، هنری و مذهبی با موضوع عید بزرگ غدیر در حال اجرا دارد.

عنایتی با اشاره به دیگر طرحهای گروه جهادی غدیر اظهار داشت: برپایی کارناوال شادی غدیر، طرح وارث با محور تکریم و تقدیر از خانواده شهدای سادات، طرح "تا کسی بیاید" ویژه تاکسی رانان، طرح نسخه با موضوع حضور در مطب های پزشکان محب اهل بیت(ع)، تجلیل از خبرنگاران، طرح واژه ویژه سخنوری درباره غدیر توسط اساتید دانشگاه، جشن حضور ویژه فارغ التحصیلان دبیرستانها و جشن ها و مسابقه های فضای مجازی از این جمله است.

وی ادامه داد: طرح  "تا کسی بیاید"  با هدف فرهنگ سازی پیام غدیر  دیروز همزمان با عید غدیر در بین رانندگان و مسافران تاکسی های دایر در مشهد و سرخس اجرا شد.

به گفته وی،   در قالب این طرح حدود چهار هزار و ۵۰۰ پرچم یا علی تقدیم تاکسی رانها در مشهد و سرخس شد، ۳۵ دکه تاکسیرانی تزیین و حدود ۱۱۰ تاکسی با استیکرهای بسیار زیبا در اطراف حرم امام رضا آذین بندی شد.

وی افزود: در قالب  طرح نسخه یا پزشکان محب اهل البیت، حدود هزار و ۵۰۰ المان و نبات متبرک آستان قدس رضوی به بیماران توسط  این گروه پزشکان اهدا  می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.