نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه به خارج ضربه سنگینی به کشور زده و ظرفیت‌های خوبی داریم که از آن استفاده نمی‌کنیم، بنابراین وظیفه داریم در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کنیم.

نگاه به خارج ضربه سنگینی به کشور زده است

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر عنابستانی در نشست خبری اظهار کرد: حوزه رسالت خبرنگاری بحث دفاع از کیان نظام و ولایت است و در بیانیه گام دوم، مقام معظم رهبری از تحریف حرکات انقلاب ابراز نگرانی کرده‌اند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر با تحریف مقابله کنیم، مقابله با تحریم دشمن کار سختی نیست و دشمن توانسته اثرات انقلاب را کم رنگ کند و فضای خوبی نیست، امروز در بین آنچه هستیم و آنچه که باید باشیم، فاصله داریم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر سر آرمان‌های خود ایستاده و اگر تبیین کنیم، حرکت ما تسهیل می‌شود، بیان کرد: نگاه به خارج ضربه سنگینی به کشور زده و ظرفیت‌های خوبی در سبزوار داریم که از آن استفاده نمی‌کنیم، بنابراین وظیفه داریم در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کنیم.

عنابستانی تصریح کرد: شرایط کشور سخت و ویژه است و مطلع نیستیم جناب رئیس‌جمهور در روز دوشنبه چه نوید خوبی را به مردم می‌دهد، امیدواریم نوید خوبش ارزش خوش بودن را داشته باشد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مهم‌ترین دلایل شرایط سخت کشور را در ضعف مدیریتی و عدم توجه به نیروی انسانی می‌بینیم و بیش از آنکه شرایط کشور نتیجه تحریم‌ها باشد، در این دو عامل می‌توان پیدا کرد.

اختلاف طبقاتی و بی‌عدالتی در کشور حال مردم را بد کرده است

دیگر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اصحاب رسانه باید اهل انصاف و انعکاس واقعیت‌ها باشند و قبل از خدمتگزاری مردم در مجلس شورای اسلامی به موضوع عدم استقلال و موضوعات معیشتی خبرنگاران می‌اندیشیدم، گفت: استقلال مادی خبرنگاران مسئله مهم و اساسی است و اگر اصحاب رسانه طرحی مطرح کنند، به عنوان صدای شما در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌کنیم.

بهروز محبی نجم‌آبادی افزود: مشکل معیشتی خبرنگاران و از جمله مردم عزیز قابل قبول نیست و در پنج بسته بنیادین بحث معیشت مردم پیش‌بینی شده و در کمیسیون‌های تخصصی مسائل معیشتی در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه اتفاقات ناگواری در کشور ما در بحث عدالت رقم خورده و اختلاف طبقاتی حال مردم را بد کرده بنابراین در بحران‌ها سرمایه ثروتمندان بیشتر شده است، بیان کرد: بازسازی نظام مالیاتی مسئله مهمی است و مجلس به عنوان نخستین اقدام طرح مالیات بر خانه‌های خالی را آغاز کرده اما اصحاب رسانه باید زمینه‌های آن را فراهم کنند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های سبزوار، گفت: اگر شرکت‌های دانش بنیان در سبزوار فعال شود، تغییرات بزرگی در کشور رقم می‌زنند، بنابراین بعد از ۴۰ سال به هیچ عنوان آزمون و خطا پذیرفته نیست.

محبی با بیان اینکه تصویب قوانین در مجلس شورای اسلامی زمانی ارزشمند است که قابلیت اجرایی شدن داشته باشد، یادآور شد: خوشبختانه مجلسی در اوج بحران و کم‌ترین میزان فروش نفت و ارزآوری وجود دارد که ظرفیت‌ها را می‌شناسد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.