گیلان- استاندار گیلان اتمام آزادراه رشت - قزوین را در ابعاد ملی تاثیرگذار دانست و با تاکید بر ضرورت رصد روزانه وضعیت فعالیت واحدهای تولیدی و مراکز اشتغال توسط مدیران و فرمانداران گفت: از تلاش مدیران نباید ذره‌ای کاسته شود.

اتمام آزادراه رشت - قزوین در ابعاد ملی تاثیرگذار است
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان ،ارسلان زارع در جلسه شورای اداری رودبار به تلاش های صورت گرفته و درحال انجام در راستای تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام و رونق واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال اشاره و خاطرنشان کرد: فرمانداران و مدیران به صورت میدانی بر روند تکمیل طرح ها و پروژه ها نظارت کنند تا مسیر پیشرفت فیزیکی آنها تسریع شود.
وی شمار بالای تردد در محور رودبار به عنوان مهمترین دروازه ورودی استان را یک فرصت برای عرضه بیشتر خدمات، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال دانست و بر ضرورت بهره گیری از آن تاکید و اظهار کرد: در این زمینه اقداماتی انجام شده و بخش دیگری نیز در آینده ای نزدیک اجرایی می‌شود.
استاندار گیلان با اشاره به اهتمام و جدیت دولت تدبیر و امید در تکمیل هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت-قزوین گفت: اتمام این آزادراه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تنها به توسعه گیلان منتهی نمی شود بلکه در ابعاد ملی تاثیرگذار است.
وی به ظرفیت های رودبار و برخورداری این شهرستان از مردمانی سختکوش و نجیب اشاره کرد و گفت: از فرماندار جدید انتظار می‌رود در حوزه های اقتصادی و اشتغال تلاشی مضاعف داشته باشد و ظرفیت ها را برای رونق اقتصادی و اشتغال مردم به‌کار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.