همزمان با عید غدیر و به همت خدام دربان حرم رضوی، نان رایگان در ۴٩ واحد نانوایی حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

توزیع نان رایگان در ۴٩ واحد نانوایی حاشیه شهر مشهد توسط خدام دربان حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا آقائی کبیر، سرکشیک دربانان کشیک ششم حرم مطهر رضوی اعلام کرد: یکی از شاخصه های تمسک به امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) توجه به شخصیت و حرکت در مسیر سلوک رفتاری آن حضرت است که همانا دستگیری از نیازمندان، یکی از برجسته ترین صفات اخلاقی این امام همام به شمار می آید.

وی بیان کرد: در راستای لبیک به تأکیدات مقام معظم رهبری و در سالروز عید بزرگ غدیر، پخت صد در صدی نان به تعداد ١٢١ هزار و ٧٣٣ قرص نان در ۴٩ واحد نانوایی حاشیه شهر مشهد توسط کشیک ششم خدام دربان انجام گرفت.

آقائی کبیر هزینه این کار خیر را  بیش از ۶۴۱ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده توزیع نان در نقاطی از جمله شهرک شهید رجایی، شهرک شهید باهنر، منطقه بابانظر، جاده طرق، ویرانی شاندیز، خیابان پنجتن، خواجه ربیع، خیابان مهر مادر، خیابان رسالت، میدان عسگریه و روستای شورک در جاده سرخس با رعایت کامل ضوابط بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در نانوایی ها انجام شد.

این خادم حرم مطهر حضرت رضا(ع) یادآور شد: خدمت به محرومان شهر مشهد همواره جزء اولویت‌های خادمان این آستان مقدس بوده که امسال به واسطه شیوع بیماری و محدودیت‌های به وجود آمده، در قالبی دیگر خدمت رسان همشهریان عزیز بودیم.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.