مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی از معرفی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی این استان به وزارت امور اقتصادی و دارایی جهت تایید نهایی خبر داد.

اعلام املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی به وزارت اقتصاد

به گزارش قدس آنلاین، حسین امیررحیمی  با اشاره به برگزاری کارگروه استانی مولدسازی و فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی  گفت: از ابتدای سال جاری ۳۲ فقره از املاک دستگاه‌های اجرایی استان به ارزش هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال شناسایی و برای تایید نهایی وزیر امور اقتصادی و دارایی به این وزارتخانه ارسال شده است.
وی افزود: بر اساس بند (د) تبصره ۱۲ قانون بودجه سال جاری، میزان درآمدها از محل مولدسازی و فروش  املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی ۴۸۰ هزار میلیارد ریال می‌باشد که سهم استان خراسان رضوی از این محل  ۲۲ هزار میلیارد ریال است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی ادامه داد: ۹ فقره از املاک  ادارات کل دامپزشکی، استاندارد، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه حکیم سبزواری مورد بررسی قرار گرفت که ۴ فقره از این املاک به مبلغ ۵۴ میلیارد ریال برای فروش و مولد سازی تصویب شد و مقرر شد جهت تصویب و تایید نهایی توسط اداره کل املاک دولتی و اوراق بهادار و وزیر امور اقتصادی و دارایی به این وزارتخانه ارسال شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.