مربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی به دلیلی مصدومیت در بازی فردا (دوشنبه) برابر سپاهان حضور ندارند.

دیاباته و اسماعیلی به بازی با سپاهان نمی‌رسند

قدس آنلاین: مجید نامجومطلق، مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان در جام حذفی اظهار کرد: فردا بازی بسیار سخت و حساسی با تیم خوب سپاهان داریم. تیمی که هفته قبل با آن بازی کردیم و هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند و قطعا یک بازی و خوب و حساس است. سپاهان در بحث کسب سهمیه لیگ قهرمانان از طریق لیگ کمی کارش سخت شده و قطعا در این بازی برای کسب سهمیه شرکت می‌کند و با تمام انگیزه و توان وارد زمین می‌شود. از نظر فنی تیم بسیار خوبی دارند. ما هم هفته قبل با تیم سپاهان یک بازی سنگین و پر فشار را به نمایش گذاشتیم. با توجه به این که تیم ما ۱۰ نفره شد فشار زیادی به بازیکنان ما آمد و دوندگی بیش از اندازه‌ای داشتند. این مساله در بازی با شهر خودرو به تیم ما از نظر جسمانی لطمه زد. تیم ما ۱۰ نفره بالای ۵۵ دقیقه بازی کرد و با وجود ارائه یک بازی خوب فشار روی بازیکنان وجود داشت. این بازی هم به همین شکل است.

او ادامه داد: با بازسازی خوبی که در این چند روز داشتیم، بازیکنان را از نظر بدنی آماده می‌کنیم. اما در این بازی دو، سه بازیکن تاثیرگذارمان را نداریم و این قطعا کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. اما جوانان خوبی داریم و می‌توانند در این بازی به ما کمک کنند. به خاطر همین برای پیروزی وارد زمین می‌شویم. من اعتقاد داریم که برنده این بازی که به امید خدا استقلال باشد، یک فینال زودهنگام را برده است. برنده این بازی شانس بسیار بالایی برای قهرمانی دارد و امیدوارم که برنده استقلال باشد. بازیکنان زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند و امیدوارم مزد زحمت‌شان را در این بازی بگیرند. فینال اصلی ما این بازی است و اگر این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم برای قهرمانی بیش‌ترین شانس را داریم. 

نامجومطلق درباره حضور قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان در این بازی هم توضیح داد: من در نشست خبری بازی قبل هم گفتم که اولین آرزوی من سلامتی آقای قلعه‌نویی است چون ایشان یادآور خاطرات من است. ما سال‌ها در کنار هم فوتبال بازی کردیم و برای همین استقلال تلاش کردیم و زحمت کشیدیم. یکی از ستاره‌هایی که الان روی پیراهن استقلال است برای آن تیمی بود که ما در آن و کنار هم بازی می‌کردیم. اولین آرزوی من سلامتی آقای قلعه‌نویی است و خوشحالم که او به میادین برگشته است. قطعا حضور او روی نیمکت می‌تواند تاثیر مثبتی روی سپاهان داشته باشد اما این طرف قضیه هم تیم پر افتخار استقلال است. تیمی که افتخارات زیاد داخلی و بین‌المللی دارد و فکر می‌کنم بازیکنان در این بازی تلاش‌شان را بکنند تا به موفقیت برسند.

مربی استقلال درباره وضعیت مصدومیت دیاباته و اسماعیلی هم توضیح داد: سه بازیکن ما یعنی دیاباته، اسماعیلی و مطهری مصدومیت دارند که متاسفانه به این بازی نمی‌رسند. کادر پزشکی تمام تلاشش را می‌کند که در بازی با پیکان که برای کسب سهمیه برای ما حیاتی است بتوانیم از این بازیکنان استفاده کنیم. این‌ها بازیکنان بسیار مهمی برای ما هستند، مخصوصا آقای دیاباته. متاسفانه با تمام تلاشی که کادر پزشکی انجام داد به این بازی نمی‌رسند. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.