سی و ششمین مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه کودکان با محوریت امامت و ولایت در حرم مطهر امام هشتم(ع) برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» با محوریت امامت و ولایت

به گزارش قدس آنلاین، این مسابقه فرهنگی ویژه کودکان زائر امام رضا(ع) با هدف آشنایی کودکان با چگونگی جانشینی امام علی(ع)، ولایت ائمه معصومین(ع) و معرفی ولی فقیه در جامعه اسلامی طراحی شده است که مشتمل بر مطالب جذاب و سرگرم کننده با موضوع سیره اهل بیت(ع) و غدیر است.

مسابقه فرهنگی کبوتران حرم ویژه دهه ولایت، مختص مخاطبان و کودکان زائر ۷ تا ۱۱ سال است و سوالات مسابقه برگرفته از تصاویر و مطالب ارائه شده در مجله کودکان کبوتران حرم است که طراح این مسابقه با بیانی شیوا و کودکانه سعی در پرکردن اوقات فراغت کودکان در دهه ولایت و امامت در حرم مطهر رضوی داشته است.

برگزاری مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه کودکان در بارگاه منور امام مهربانی‌ ها متمرکز به ایام دهه ولایت است و روزانه به برگزیدگان این مسابقه هدایایی از سوی آستان قدس رضوی اهدا می‌شود.

آخرین مهلت شرکت در این مسابقه فرهنگی تا ۳۰ مرداد ماه سال جاری است و علاقه ‌مندان می‌توانند با روش های ارسال جواب سوالات همراه با نام و نام خانوادگی و محل سکونت به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲، مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامعه آستان قدس رضوی به نشانیrazavi.aqr.ir‌، پاسخ به سوالات در پاسخنامه و تحویل به صندوق های مخصوص مستقر در کیوسک های راهنمای زائر و یا ارسال پاسخنامه به وسیله صندوق پستی ۹۱۷۳۵۳۵۱  یکی از برندگان این مسابقه باشند.

 یاد آوری می شود؛ برگزاری مسابقات، تولید محصولات فرهنگی، انتشار کتاب، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت های فرهنگی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی است که در مناسبت های مختلف و در طول سال انجام می شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.