چهارمحال و بختیاری- شهردار شهرکرد از افتتاح کمربندی شمال شهرکرد تا دو ماه آینده خبر داد.

کمربندی شمال شهرکرد تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس‌آنلاین: بهادر عبدالغنی، روز یکشنبه نوزدهم مرداد، در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات از اجرای پروژه زیرگذر میدان معلم خبر داد و عنوان کرد: طی تفاهم نامه‌ای با قرارگاه خاتم‌الانبیا،، بر آن هستیم که با اجرای این طرح عمرانی، مشکل ترافیکی شهر را حل نمائیم.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه در حال حاضر هیچ قراردادی فی ما بین شهرداری شهرکرد و قرارگاه خاتم‌الانبیا، بسته نشده است، عنوان داشت: قرارداد بعد از هماهنگی با شورای شهر بسته خواهد شد و اجرای این پروژه به صورت ۱۵ درصد نقدی و مابقی به صورت واگذاری املاک به قیمت کارشناسی در زمان تحویل خواهد بود.

عبدالغنی، با بیان اینکه برج‌های دوقلو به یکی از معضلات اصلی این شهر تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: احتمال واگذاری برج‏‌های دوقلو از طریق مزایده وجود دارد.

این مقام مسئول از افتتاح کمربندی شمال شهرکرد تا ۲ ماه آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: افتتاح این کمربندی تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی در شهر شهرکرد خواهد داشت که این کمربندی از میدان قمر بنی هاشم(علیه السلام) آغاز، در ادامه به بهشت رحمت و در نهایت به ناحیه غرب و مسیر شهرستان سامان ختم می‌گردد.

شهردار شهرکرد به ضعف شهرداری در خصوص کسب درآمد پایدار نیز اشاره کرد و افزود: ایجاد کمپینگ اسکان مسافر با ظرفیت ۲۰۰ چادر در پارک ملت شهرکرد در دستور کار قرار دارد.

عبدالغنی از واگذاری پارک بانوان به بخش خصوصی خبر داد و گفت: به منظور مدیریت بهتر این پارک، اجرای نکاتی ایمنی، امنیتی و ارائه خدمات با کیفیت‏تر به بانوان شهر این تصمیم اتخاذ شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.