رئیس‌جمهوری آمریکا رقبای دموکرات خود را به تلاش برای "سرقت انتخابات ریاست‌جمهوری آتی متهم کرد و مدعی شد به این نتیجه رسیده که آنها تنها در صورت فریبکاری می‌توانند در انتخابات پیروز شوند.

ترامپ: دموکرات‌ها قصد "سرقت" نتایج انتخابات را دارند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در کنفرانسی خبری در نیوجرسی گفت: دموکرات‌های چپ رادیکال نمی‌خواهند مدارس و اقتصاد بازگشایی شوند.

او همچنین تصریح کرد: ساخت دیوار در مرزهای مشترک با مکزیک را در پایان سال جاری میلادی تکمیل خواهیم کرد.

ترامپ قرار است فرمان‌های اجرایی را در زمینه ارائه کمک‌های مالی به متضرران بحران کرونا امضا کند. او در نیوجرسی گفت: دموکرات‌ها تمام گام‌ها به نفع آمریکایی‌ها را با مشکل مواجه می‌کنند از این رو من حکم‌های ریاستی را برای یاری به مردم امضا خواهم کرد.

دونالد ترامپ در کنفرانس خبری گفت، دموکرات‌ها در راس آن نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و چاک شومر، رهبر اقلیت‌ دموکرات‌ در مجلس سنا کمک‌های اختصاص داده شده به آمریکایی‌های متضرر از اپیدمی کرونا و نیز کمک اقتصادی کشور را در راستای عبور از تبعات این پاندمی گروگان گرفته‌اند.

ترامپ اظهار کرد: دموکرات‌ها تلاش می‌کنند در برنامه مذاکرات بین کنگره و کاخ سفید درباره بسته جدید کمک‌های مالی پرونده‌هایی نظیر پرداخت تشویقی‌های مالی به مهاجران غیرقانونی و آزادی زندانیان و مهاجران غیرقانونی بازداشت شده را هم بگنجانند اما آیا این پیشنهادات هیچ ارتباطی به کمک اقتصادی آمریکا و مقابله با کرونا دارد؟

او دموکرات‌ها را متهم کرد که برنامه‌های چپ‌های رادیکال را که هیچ ارتباطی با ویروس چینی کرونا ندارد، ارائه می‌کنند و آنها به دنبال کمک به ملت نیستند.

ترامپ در ادامه دموکرات‌ها را مسؤول اصلاحات در قوانین ویژه رای گیری در انتخابات آینده دانست که زمینه‌ای را برای بازی با نتایج انتخابات باز می‌کند به طوری‌که شامل کاهش تدابیر شناسایی هویت رای دهندگان، صحت امضاها و تنظیم رای گیری پستی می‌شود.

رئیس‌جمهوری آمریکا اضافه کرد: آیا می‌دانید هدف از این کار چیست؟ تقلب. آنها قصد دارند انتخابات را سرقت کنند زیرا این تنها راه برای پیروزی آنهاست.

این اظهارات در پی شکست کاخ سفید و کنگره در دستیابی به توافقی درباره بسته جدید کمک‌های مالی با هدف حمایت از اقتصاد زیان دیده آمریکا در اثر پاندمی کووید-۱۹ علاوه بر سه تریلیون دلاری است که کنگره برای این منظور اختصاص داده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.