جلسه مجازی شعر با موضوع «عید سعید غدیر و ولادت امام کاظم(ع)» به همت انجمن ادبی رضوی مؤسسه آفرینش ‌های هنری آستان قدس رضوی برپا می ‌شود.

جلسه مجازی شعر با موضوع «ولادت امام کاظم(ع)» برپا می شود

به گزارش قدس آنلاین، چهاردهمین جلسه از سری جلسات مجازی انجمن ‌های شعر رضوی سراسر کشور به همت انجمن ادبی رضوی در قالب ارتباط با انجمن شعر رضوی اهواز، دوشنبه، ۲۰ مرداد ۹۹ از ساعت ۱۸ به صورت پخش زنده(live) در اینستاگرام برگزار خواهد شد.

این محفل ادبی مجازی با حضور محمد جواد غفورزاده(شفق) استاد جلسه و محمد کاظم کاظمی مجری کارشناس همراه با ارتباط ویژه با سید محمد جواد شرافت از قم و معرفی کتاب برپا می ‌شود.

حامد صافی(دبیر انجمن شعر رضوی اهواز)، سید حسین مؤید و سید رضا یعقوبی آل، از دیگر شاعران حاضر در این جلسه شعر مجازی به مناسبت سالروز میلاد پر برکت امام موسی کاظم(ع) هستند.

علاقه مندان از طریق صفحه اینستاگرام مؤسسه آفرینش ‌های هنری آستان قدس رضوی به نشانی aqart.ir و صفحه اینستاگرام انجمن ادبی رضوی به نشانی anjoman_adabi_razavi@ به صورت غیرحضوری می ‌توانند این محفل شعرخوانی استادان و شاعران مطرح استان و کشور را تماشا کنند.  

لازم به ذکر است، دوستداران شعر آیینی می ‌توانند برنامه‌ های ادبی این مؤسسه را به ویژه در دوران رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی از طریق صفحات آن در شبکه های مجازی مختلف از جمله اینستاگرام، پیام‌ رسان بله و... دنبال کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.