۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 715470

مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: مدارس دولتی اجازه دریافت مبالغی تحت عنوان شهریه را ندارند و حتی انجمن اولیا هم نمی‌تواند مصوب کند به اجبار از والدین پولی اخذ شود.

مدارس دولتی حق دریافت شهریه را ندارند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا کلیدری  در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در شهرستان ۳۷۶ مدرسه شهری و ۲۱۷ مدرسه روستایی داریم که ۶۲ هزار دانش آموز شهری و ۱۳ هزار دانش آموز روستایی در این مدارس تحصیل خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور بیان کرد: ما ناگزیر هستیم در آغاز سال تحصیلی با توجه به شیوه نامه ابلاغیه آموزش و پرورش از فضای مجازی استفاده کنیم و مشکلاتی در حوزه آموزش غیرحضوری داریم که درصدد رفع آن هستیم.

وی با بیان اینکه آموزش مجازی برد صددرصد ندارد و ما از این جهت به سوی بسته‌های آموزشی رفته‌ایم، ابراز کرد: خانواده‌ها به دنبال آن هستند که فرزندان خود را از مدارس غیردولتی خارج و به مدارس دولتی بیاورند که به دلیل محدودیت‌هایی که داریم با مشکلاتی مواجه خواهیم بود.

کلیدری در ادامه بیان کرد: مردم نگران ثبت نام دانش آموزان نباشند ما موظف هستیم که جانمایی آنان به بهترین شکل انجام دهیم.

وی با بیان اینکه کار تعلیم و تربیت را نمی‌توان بدون مشارکت داشته باشیم، به اخذ مبالغی توسط مدیران مدارس ادامه داد: در مدارس دولتی کسی اجازه دریافت مبالغی تحت عنوان شهریه را ندارد و حتی انجمن اولیا هم نمی‌تواند مصوب کند به اجبار از والدین پولی اخذ شود.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور با بیان اینکه با کسانی که برای تحویل کارنامه، پول دریافت می‌کنند، برخورد جدی خواهیم کرد، در خصوص وضعیت سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید، ابراز کرد: ظرفیت سه نفر برای هر سرویس مدرسه تعیین شده و به همین دلیل ممکن است هزینه سرویس افزایش پیدا کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.