عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار درباره عدم عرضه ETF دوم گفت: اظهارنظرات متعدد و متناقض می‌تواند منجر به تبعات منفی در بازار باشد ولی من این موضوع را مسئولان وزارت اقتصاد و سازمان بورس پیگیری خواهم کرد.

مجلس عدم‌ عرضه ETF دوم در بازار بورس را پیگیری می‌کند

قدس آنلاین: محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، درباره عدم عرضه ETF دوم توسط سازمان خصوصی‌سازی، گفت: ابتدای صبح امروز خبر عدم‌ عرضه ETF دوم توسط سازمان خصوصی‌سازی موجب افت نزولی در بازار بورس شد و سپس با اعلام این که خبر شایعه بوده است بار دیگر بازار تا حدودی به شرایط قبل بازگشت.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار، افزود: با اعلام رسمی  وزارت امور اقتصادی و دارایی درباره عدم عرضه ETF دوم در ابتدای شهریور مجددا بازار بورس ارزش نزولی پیدا کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: اظهار نظرات متعدد و متناقض می‌تواند منجر به تبعات منفی در بازار باشد ولی من به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار این موضوع را مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان بورس پیگیری خواهم کرد. 

از حدود یک هفته قبل خبر عرضه قطعی ETF دوم در روز دوم شهریور در بسیاری از رسانه‌های رسمی و غیررسمی باعث شد تا موجی از ورود نقدینگی به‌ سمت ۴ سهم پالایشی (پالایشگاه‌های بندرعباس، تهران، تبریز و اصفهان) صورت گیرد. 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.