۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
کد خبر: 715513

تیم‌های فولاد خوزستان و سایپا در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به تساوی صفر بر صفر دست یافتند.

فولاد، ناکام هفته ۲۸ لیگ برتر

قدس آنلاین: تیم‌های فولاد خوزستان و سایپا  امشب (دوشنبه) در هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

فولاد برای ماندن در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرم به پیروزی و کسب سه امتیاز کامل داشت و از طرفی سایپا برای اینکه حضورش را در لیگ برتر مسجل و از خطر سقوط فرار کند به دنبال امتیازگیری از میزبان بود اما تلاش دو تیم در هر دو نیمه برای گشودن دروازه ها به نتیجه نرسید.

فولاد در دقیقه ۵۷ صاحب ضربه پنالتی شد اما لوسیانو پریرا آن را از دست داد.

در دیگر دیدار این هفته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در خانه در مصاف با گل گهر تن به شکست ۳ بر ۲ داد.

در دقیقه ۲ بازی رضا محمودآبادی از درون محوطه جریمه دروازه نفتی ها را باز کرد اما صادق صادقی در دقیقه ۱۵ گل تساوی را برای نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند.

در ادامه تلاش بازیکنان نفت ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۲۸ توسط حسین ابراهیمی دومین گل خود را به ثمر رساندند.

بهنام برزای در دقایق ۶۵ و ۸۰ موفق به گلزنی برای گل گهر شد.

دیدار حساس دیگر این هفته را تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و پارس جنوبی جم برگزار کردند که در نتیجه دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که در هفته‌های پایانی لیگ برتر برای فرار از سقوط به لیگ دسته یک تلاش می‌کنند.

در نیمه نخست، توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و به جز چند شوت از سوی بازیکنان پارس جنوبی که با اختلاف کمی از کنار دروازه حامد لک عبور کرد، دو تیم موقعیت خاصی روی دروازه‌ای یکدیگر خلق نکردند و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل پایان یافت.

نیمه دوم اما در حالی آغاز شد که در همان دقایقی ابتدایی یعنی در دقیقه ۴۹ شاهین ثاقبی موفق شد با حرکت خوب فرید کریمی که با یک سر توپ مدافع پارس جنوبی جم را در محوطه ۶ قدم از پیش رو برداشت و توپ را به او رساند، نخستین گل ماشین سازی را به ثمر برساند.

اما این پایان کار نبود و در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه، توپ ارسالی توسط بازیکنان پارس جنوبی به دست مدافع ماشین سازی برخورد و داور مسابقه، پنالتی اعلام کرد. ایمان باصفا برای زدن ضربه پنالتی پشت توپ ایستاد و نخستین گل پارس جنوبی جم به ثمر رسید و در نهایت این مسابقه حساس با تساوی یک بر یک پایان یافت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.