۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹
کد خبر: 715523

 آژاکس، آیندهون، گالاتاسرای، فنرباغچه و حتی چند تیم آلمانی. این‌ها اسامی باشگاه‌هایی است که درهفته‌های اخیر به عنوان مقصد نهایی علیرضا جهانبخش از آن یاد می‌شود.

وقت جدایی از برایتون نیست

قدس آنلاین:  آژاکس، آیندهون، گالاتاسرای، فنرباغچه و حتی چند تیم آلمانی. این‌ها اسامی باشگاه‌هایی است که درهفته‌های اخیر به عنوان مقصد نهایی علیرضا جهانبخش از آن یاد می‌شود. مهاجم ایرانی باشگاه برایتون در اخباری که منتشر می‌شود مدام به این تیم و آن تیم می‌رود. حتی صحبت از یک تیم ایتالیایی هم شده! آیا این شایعات واقعیت دارد؟ بدون شک تنها کسی که می‌تواند درباره این حجم از شایعات اطلاع‌رسانی دقیقی داشته باشد خود جهانبخش است.

*هیچ مذاکره‌ای نداشته‌ام

مهاجم ایرانی باشگاه برایتون که به زودی به اردوی تیمش ملحق می‌شود پاسخی روشن به این شایعات می‌دهد: «اخبار را می‌خوانم و در جریان این اسامی هستم. اما باید همین‌جا بگویم من با مدیر برنامه‌هایم هیچ صحبتی با این تیم‌ها که نامشان برده می‌شود نکرده‌ام. من بازیکن تیم برایتون محسوب می‌شوم و اگر این باشگاه‌ها من را بخواهند باید با باشگاه مکاتبه کنند».

*پیشنهادی نشده

صحبت از قرارداد با برایتون شد. جهانبخش درباره میزان قراردادی که با این باشگاه انگلیسی دارد توضیحات شفافی می‌دهد: «من سه فصل دیگر بازیکن برایتون محسوب می‌شوم و طبق قوانین اگر هم بخواهم به باشگاهی بروم باید به طور قرضی باشد و پس از آن باید به باشگاهم مراجعه کنم اما سران باشگاه از این پیشنهادها بی‌اطلاع هستند چون اگر پیشنهادی وجود داشت با من در میان می‌گذاشتند».

*جدایی بی‌جدایی

به این ترتیب باید تا امروز بحث جدایی علیرضا از برایتون را منتفی بدانیم. مهاجم ایرانی فوتبال انگلیس این موضوع را تأیید می‌کند: «بله، دقیقاً. بحث جدایی من تا امروز منتفی است و خودم هم هیچ علاقه‌ای به جدایی از برایتون ندارم. چه دلیلی دارد وقتی با این باشگاه قرارداد دارم فکر جدایی باشم؟ درست است من از دقایق بازی کردنم در برایتون راضی نیستم و این موضوع را هم به پاتر، سرمربی تیممان گفته‌ام اما این دلیل نمی‌شود برای جدایی انگیزه پیدا کنم. من فصل پر فراز و نشیبی را در برایتون پشت سرگذاشتم که گاهی برایم جذاب بود و گاهی هم برایم غم‌انگیز بود اما می‌خواهم همچنان بازیکن برایتون باشم. من به محض اینکه تعطیلات تمام شود به برایتون بر می‌گردم و تمریناتم را با این تیم شروع می‌کنم. من به خلق روزهای بهتر امیدوارم برای همین تلاش می‌کنم تا بهترین نتیجه ممکن برایم حاصل شود». با این تفاسیر می‌شود این‌طور نتیجه گرفت جهانبخش برای رفتن به لیگ‌های دیگر هیچ عجله ای ندارد. به خصوص لیگ هلند: «بله، برای من همیشه درهای بازگشت به لیگ هلند باز است اما الان وقتش نیست».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.