مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه از آغاز اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی در کارگاه‌های مجاز حوزه عملیاتی این منطقه به صورت رایگان خبر داد.

دوگانه‌سوزکردن رایگان خودروهای عمومی در تربت‌حیدریه آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، جواد بلندی افزود: تاکنون، ۵۰۰ متقاضی درخواست خود را در سامانه اینترنتی به آدرس https://gcr.niopdc.ir/login  ثبت کردند که از این تعداد ۶۴ نفر از طریق دو کارگاه مجاز فعال در حوزه منطقه، موفق به دوگانه سوز کردن خودروهای خود به صورت رایگان شدند.

وی ادامه داد: این طرح برای خودروهای عمومی به صورت رایگان است و تاکسی‌ها و انواع وانت‌ها را با هر نوع پلاک شخصی و غیرشخصی شامل می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه با بیان اینکه اولویت این طرح با تاکسی و وانت‌بارهاست، گفت: ظرفیت اولیه کارگاه‌ها برای گازسوزکردن این دسته از خودروها در نظر گرفته خواهد شد، اما در مراحل بعدی مسافربرهای شخصی از جمله تاکسی‌های اینترنتی (اسنپ و تپسی) و نیز مسافربرهای بین شهرها و روستاها نیز مشمول طرح خواهند شد.

وی افزود: تاکسی‌های اینترنتی و مسافربرهای بین شهری و روستایی از طریق فهرستی که وزارت کشور به وزارت نفت ارائه خواهد کرد، به مرور در نوبت تبدیل قرار خواهند گرفت.

بلندی در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در این شهرستان خبر داد و گفت: در ادامه اجرای موفق توزیع الکترونیک نفت سفید در خرداد ماه امسال، طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با هدف عرضه این سوخت به نرخ مصوب و حمایت از مصرف کنندگان در منطقه تربت‌حیدریه به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: تربت‌حیدریه یکی‌ از ۱۰ منطقه منتخب کشور برای اجرای طرح نمونه توزیع الکترونیک گاز مایع بود که با فراهم شدن زیرساخت های لازم و تعاملی که با بانک تجارت صورت گرفت این طرح با موفقیت در این شهرستان اجرا شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.