معاون ارشاد خراسان رضوی گفت: تمامی محدودیت‌های ایجاد شده در فعالیت مراکز هنری و فرهنگی خراسان رضوی مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا است.

محدودیت مراکز هنری خراسان رضوی مطابق مصوبه ستاد کروناست

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا محمدی اظهار داشت: محدودیت ایجاد شده در فعالیت مراکز فرهنگی هنری خراسان رضوی از جمله تعطیلی سینماها و سالن‌های نمایش طبق مصوبه ستاد کرونای استان در مورخه ۴ مردادماه بوده و این اداره کل مسئول نظارت بر اجرای آن است.

محمدی افزود: متاسفانه روز جمعه ۱۷ مردادماه دو سینما در مشهد بدون هماهنگی و اخذ مجوز در شرایطی که وضعیت مشهد قرمز است اقدام به اکران فیلم کردند که با پیگیری انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی تعطیل شدند.

وی ادامه داد: این اداره کل از شروع بیماری کرونا ضمن تلاش برای ادامه فعالیت‌های فرهنگی هنری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی معتقد است حفظ جان و سلامت شهروندان از هر لحاظ در اولویت بوده و رعایت مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا الزامی است.

محمدی در ادامه گفت: امیدواریم با پیگیری مجدانه این اداره کل تمامی مراکز فرهنگی هنری از جمله سینماها و سالن‌های نمایش با رعایت کلیه نکات بهداشتی فعالیت خود را مجددا آغاز کنند تا ضمن برطرف شدن دغدغه مدیران و کارکنان این مراکز، عموم شهروندان نیز از خدمات و فعالیت‌های آن بهره مند شوند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.