همدان- نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان از اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار از منابع شهرداری برای تکمیل پروژه سایت موزه پیاده‌راه امام خمینی(ره) خبر داد.

اختصاص اعتباری برای سایت‌موزه پیاده‌راه امام(ره)

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ حمید بادامی‌نجات در سی‌وسومین صحن شورا از جذب پیمانکار و تزریق منابع داخلی شهرداری برای ساخت و تکمیل سایت‌موزه پیاده‌راه امام خمینی(ره) شهر همدان خبر داد و ابراز امیدواری کرد این اقدام، نارضایتی موجود را برطرف کند.

 بادامی‌نجات افزود: با توجه به اینکه شهرداری همدان، اجرای پروژه سایت‌موزه پیاده‌راه امام خمینی(ره) را پذیرفته؛ از این‌رو مسیر تغییر ردیف بودجه برای اجرای آن‌، منطقی است و باید منابع اعتباری آن نیز به صورت اصلاحیه یا متمم به شورای شهر ارسال شود.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه شهری باید هرچه سریع‌تر تعیین‌تکلیف شود؛ افزود: در هر صورت تعهد ۳ جانبه راه‌وشهرسازی، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و همچنین شهرداری همدان در زمان مبدأ این طرح مدنظر قرار گرفت که در حوزه بلاتکلیفی این پروژه شهری، ایراد بر تمامی مدیران وارد است؛ اما تمام مشکلات از منظر مدیریت‌شهری دیده می‌شود.

بادامی‌نجات همچنین گفت: امروز که یک و نیم سال از این طرح می‌گذرد، باید تصمیم عاجلانه‎ای مبنی بر اتمام عملیات اجرایی پروژه نیمه‌کاره سایت‌موزه داشته باشیم؛ از این‌رو ۵ میلیارد تومان از منابع شهرداری برای اتمام این پروژه در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.