۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 715581

وزیر نفت گفت: وزارت نفت به هر شکلی که بخواهند سهام پالایشگاه‌ها را عرضه کنند، همکاری می‌کند و هیچ مشکلی با وزارت امور اقتصاد و دارایی ندارد.

زنگنه: مشکلی با وزارت اقتصاد نداریم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ایسنا، بیژن زنگنه امروز پس از حضور در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران و در واکنش به انتشار خبری مبنی بر مخالفت وزارت نفت با عرضه سهام پالایشگاه‌ها در قالب صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله واسطه‌گری مالی ETF (یی‌تی‌اف) گفت: ابتدا قرار بود سهام پالایشگاه در قالب یی‌تی‌اف باشد، سپس گفتند عرضه به شکل بلوکی خواهد بود و پس از آن گفته شد در صورت ارائه بلوکی، نمی‌توان این سهام را به صورت یی‌تی‌اف ارائه کرد.
وی تأکید کرد: وزارت نفت به هر شکلی که بخواهند این سهام را ارائه کنند، همکاری می‌کند و هیچ مشکلی نداریم.

وزیر نفت همچنین در واکنش به انتشار شایعه‌هایی مبنی بر مخالفت وزارتخانه‌های نفت و امور اقتصاد و دارایی با دیدگاه‌های یکدیگر درباره تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله دولتی برای پالایشی‌ها در قالب دارا دوم نیز اظهار کرد: این‌ موارد حرف‌هایی است که عده‌ای می‌زنند، این‌طور نیست؛ عده‌ای بیکار می‌نشینند این حرف‌ها را بال و پر می‌دهند، در حالی که مشکلی وجود ندارد.

زنگنه تصریح کرد: هر وقت مشکلی وجود داشته باشد ما تلفن یکدیگر را داریم و با هم صحبت و موضوع را حل می‌کنیم، به هیچ‌وجه از این بابت نگرانی وجود ندارد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.