خراسان شمالی- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: پویش «به وقت روشنایی» به منظور اجرای برنامه های مدیریت مصرف برق و محرومیت زدایی مناطق محروم استان اجرا می شود.

طرح «به وقت روشنایی» در خراسان شمالی اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، علی صبوری با بیان این که همواره در فصل تابستان با رشد فزاینده مصرف برق مواجه هستیم، اظهار داشت: در این راستا پویش «#به-وقت-روشنایی» براساس تفاهم نامه ای بین سازمان بسیج کشور و وزارت نیرو از ۱۹ تا ۲۵ مرداد ماه جاری اجرا می شود.

وی افزود: اگر مشترکین استان در این طرح بتوانند از ساعت ۱۲ تا ۱۶، تنها ۱۵ دقیقه مصارف خود را به ویژه با خاموش کردن سیستم های سرمایشی، کاهش دهند، منافع حاصل از این کاهش مصرف برای رفع محرومیت زدایی مناطق محروم استان، اختصاص خواهد یافت.

به گفته مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی این طرح گامی برای محرومیت زدایی مناطق مختلف محروم استان با رویکرد اجرای برنام های مدیریت مصرف برق خواهد بود.

صبوری بیان کرد: با کاهش دادن ۱۵ دقیقه ای میزان مصرف در ساعات اوج بار می توان تا حد زیادی در مصرف برق صرفه جویی وآن را مدیریت کرد تا بتوانیم از این دوره به سلامتی عبور کنیم؛ همچنین با رعایت کردن درجه آسایش کولرهای گازی و قرار دادن آن ها روی عدد ۲۴ درجه سانتی گراد در سایر زمان های اوج مصرف و نیز استفاده نکردن از وسایل پر مصرف برقی در ساعت های اوج مصرف، می توان میزان مصرف را کنترل کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.