رئیس مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: در طول ایام دهه ولایت ۲ هزار و ۲۰۰ بانوی مشهدی از ویژه‌برنامه‌های تدارک دیده شده در پویش «بانوان فاطمی در غدیر علوی» بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی ۲۲۰۰ بانوی مشهدی از ویژه‌برنامه «بانوان فاطمی در غدیر علوی»

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه دژبرد، اظهار کرد: طرح «بانوان فاطمی در غدیر علوی» به‌منظور بزرگداشت دهه ولایت از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و بنیاد بین‌المللی غدیر استان خراسان رضوی در محلات و مناطق مختلف شهر مشهد با حضور تعدادی از خواهران مبلغه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محلات مختلف مشهد برگزار شد.

وی با بیان اینکه در طول دهه ولایت بیش از ۲ هزار نفر از بانوان مشهدی از ویژه‌برنامه‌های پویش «بانوان فاطمی در غدیر علوی» بهره‌مند شدند، افزود: این طرح با قرار دادن کتابچه‌های خطبه غدیر در اختیار بانوان، اقامه نماز استغاثه به امام زمان (عج) توسط بانوان و اجرای مسابقه به‌صورت روزانه در محله‌های مختلف باهدف ایجاد زمینه برای انتقال پیام‌های نهفته در غدیر به مخاطبان در مدت ۱۲ روز اجرا شد.

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: توزیع بسته‌های متبرک شامل کتابچه غدیر، پوستر و نمک متبرک، پخش کلیپ خطبه غدیر و ... از دیگر برنامه‌های اجرایی در طرح «بانوان فاطمی در غدیر علوی» بود.

دژبرد گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده قرار بود ۱۱۰ بانو که به‌عنوان برگزیده اصلی از محلات مختلف مشهد معرفی‌شده‌اند در مراسم جشن نهایی تقدیر شوند اما با توجه به وضعیت شهر مشهد و شیوع ویروس کرونا این برنامه اجرا نشد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.