برگزیدگان فراخوان ملی «نگارش داستان کوتاه در خانه» با موضوع رضوی از سوی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی معرفی شدند.

برگزیدگان فراخوان ملی «نگارش داستان کوتاه رضوی» معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ۱۰ داستان کوتاه رضوی از ۸ نویسنده از بین حدود ۸۰ اثر رسیده به این فراخوان که باهدف تشویق نویسندگان به خلق داستان کوتاه در خانه در دوران شیوع بیماری کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در بهار سال جاری برگزارشده بود، به‌عنوان آثار برگزیده اعلام شدند.

این مؤسسه از مجتبی صفدری (دو اثر)، ام‌البنین ماهر (دو اثر)، جواد نعیمی، محمود جانفربانی، امیرحسین اسرافیلی، نیلوفر یوسف زاده، هما سادات رضوی زاده و فاطمه رحیمی (برگزیده بخش کودک) به‌عنوان برگزیدگان فراخوان ملی نگارش داستان کوتاه رضوی تقدیر خواهد کرد.

داستان‌های برگزیده از بین آثار رسیده با محوریت داستان‌های معنوی امام رضا (ع)، توجه به مباحث زیارت در خانه و رعایت معیارهای حرفه‌ای داستان کوتاه زیر نظر سعید تشکری دبیر علمی این جشنواره انتخاب شدند.

مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به‌تمامی شرکت‌کنندگان فراخوان نگارش داستان کوتاه رضوی حق تألیف پرداخت خواهد کرد.

همچنین انتشار داستان‌های کوتاه رسیده به این فراخوان با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای مختلف از دهه کرامت در فضای مجازی آغاز و تعدادی از آثار باکیفیت‌تر با شرایط ویژه رسانه‌ای همچون خوانش در استودیو منتشر شد.

یادآور می‌شود، این داستان‌های کوتاه رضوی در شبکه‌های اجتماعی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی ازجمله صفحه اینستاگرام آن به نشانی aqart.ir@ و به‌طور کامل در کانال dastannevisan_razavi در روبیکا در دسترس اهل هنر و معرفت قرار دارد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.