مسؤول اعزام مبلغ معاونت فرهنگی ـ اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در راستای رزمایش همدلی و مواسات، از محل موقوفات و کمک‌های خیرین بیش از ۶۰ هزار بسته مواد غذایی به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در سطح استان توزیع شده است. ‌

توزیع بیش از ۶۰ هزار بسته مواد غذایی از محل موقوفات و کمک‌های خیرین در خراسان رضوی‌

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدعلی امیرفخری در حاشیه توزیع یک هزار بسته مواد غذایی در قالب طرح تبرکات علوی از محل موقوفات، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش همدلی و مساوات، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در تمام شهرستان‌ها در ۶ مرحله به این فرمایش معظم‌له لبیک گفت.

مسؤول اعزام مبلغ معاونت فرهنگی ـ اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد: از طریق بقاع متبرکه، موقوفات منطبق و کمک‌های خیرین بیش از ۶۰ هزار بسته مواد غذایی به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جمع‌آوری و بین نیازمندان در سطح استان توزیع شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در ایام محرم، افزود: با توجه به وضعیت ویروس کرونا و فرمایش رهبری مبنی برملاک بودن تصمیمات ستاد ملی کرونا، ستاد کرونا برنامه‌ای که ابلاغ کرده الزام در برگزاری مراسمات در فضای باز است.

امیرفخری با یادآوری اینکه ظرفیت بقاع متبرکه دارای فضای باز، کم بوده و برنامه‌ها فقط در بقاع دارای زمینه مناسب همچون فضای باز اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: سمت و ‌سوی برنامه‌ها تاکنون به سمت فضای مجازی رفته که به عنوان مثال برنامه‌های تابستان و اوقات فراغت به این سمت رفت و بالغ بر ۶۰ بقعه فعال شدند.

مسؤول اعزام مبلغ معاونت فرهنگی ـ اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تأکید کرد: در ایام ماه محرم هم مباحث تبلیغی در فضای مجازی ادامه خواهد داشت چون قطعا حضور مردم همچون سال‌های گذشته نخ

واهد بود لذاباید فضای مجازی پررنگ‌تر شود.

توزیع ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی تحت عنوان تبرکات علوی در قوچان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قوچان نیز با بیان اینکه در این طرح یک هزار بسته مواد غذایی میان نیازمندان و جامعه هدف توزیع خواهد شد، گفت: ارزش ریالی هر بسته ۳ میلیون ریال بوده که شامل گوشت، برنج، مرغ، رب، چای و ماکارونی است. ‌

حجت‌الاسلام سید عبدالحمید رحمانی حسینی یادآور شد: در طول اجرای مرحله اول رزمایش همدلی و مساوات ۵ نوبت توزیع بسته‌های غذایی و پک بهداشتی صورت گرفته است که در مرحله اول با نام دست‌های مهربانی در ابتدای سال جاری ۱۵۰ دست لباس و ۱۵۰ بسته غذایی در بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم با عنوان ضیافت همدلی ۳۰۰ بسته به ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال در بین محرومین شهری توزیع شد، افزود: در مرحله سوم ۲۰۰ بسته غذایی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال و در مرحله چهارم ۲۵۰ پک بهداشتی شامل ماسک، ماده ضدعفونی کننده دست، ماده ضدعفونی سطوح، دستکش و غیره به ارزش ۱۷۵ میلیون ریال توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قوچان تصریح کرد: در مرحله پنجم نیز ۲۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال میان نیازمندان توزیع شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.