معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: تقاطع غیرهمسطح مصلی در حال حاضر از ۳۱ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

تقاطع غیر همسطح مصلی تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به بهره برداری از تقاطع غیر همسطح مصلی تا پایان امسال، گفت: تقاطع غیر همسطح مصلی یکی از خواسته‌های ۱۵ ساله ساکنان محل بود که با احداث آن شاهد کاهش بار ترافیکی بولوار مصلی خواهیم بود.
او افزود: درکنار کاهش بار ترافیکی با اجرای این پروژه، شهرک‌های اطراف از بن بست خارج و تردد عابران پیاده و خودروها با ایمنی بیشتری انجام می‌شود و بازوی چهارم آن نیز مصلی را به بهشت رضا (ع)، طرق و جاده محمدآباد متصل خواهد کرد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح مصلی ۱۸ بهمن ماه ۹۸ آغاز شد، ادامه داد: پروژه تاکنون و پس از گذشت حدود ۶ ماه بدون وقفه فعال بوده و در حال حاضر نیز از پیشرفت فیزیکی حدود ۳۱ درصد برخوردار است.
کاظمی بیان کرد: زمانبندی درنظر گرفته شده برای اجرای تقاطع غیر همسطح مصلی ۴۲۰ روز است که امیدواریم بتوانیم زودتر از این زمان در اسفند ماه آن را آماده بهره برداری کنیم.
او با اشاره به اینکه هزینه پیش بینی شده برای احداث این تقاطع با اجرای بازوی چهارم ۱۰۰ میلیارد تومان است، افزود: برای اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح مصلی ۳۰۰ هزار مترمکعب خاکبرداری انجام و بیش از ۲۰ هزار مترمربع بتن ریزی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.